Gå til innhold

Kommentar: Ikke kjøp bærbar PC nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men om du venter en uke eller to, kan du kjøpe en Windows 7-maskin og senere oppgradere til Windows 8 for bare 90 kroner.

 

Litt feil der.

 

Tilbudet gjelder allerede på maskiner som selges med Win 7 home basic/home premium/Professional/Ultimate. (2.06.12 - 31.1.13).

 

Dette koster 119 kr, ikke 90. Tilbudet må også brukes før 28.02.13.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tror Jørgen Elton Nilsen har helt rett, det er på tide å holde lommeboken lukket i minst 6 måneder til spessielt på minilaptop og laptop og skjermer.

 

Men på prosessor, skjermkort og hovedkort skjer det nok lite nytt før LGA 1550 kommer så der er kjøp ved behov som gjelder. Harddisker/SSD vil muligens falle litt mere i pris men neppe stort.

Lenke til kommentar

"Om det så bare blir en oppgradering av prosessoren, har du allikevel ingenting å tape på å vente til mandag. "

 

Hva vet vel artikkelforfatter om det? For noen kan det vel være mye å tape på å vente til mandag??

 

Som noen har vært inne på også, så er det vel en del produsenter som allerede har sluppet Ivy-modeller.

Lenke til kommentar

Jeg ble litt usikker av denne artikkelen, vil det si at man bør hoppe over neste generasjon av laptoper, eg. jeg skal kjøpe laptop nærmere bestemt Lenovo T430 burde jeg hoppe over denne, eller er det snakk om å ikke kjøpe eg. Lenovo T420 nå fordi T430 blir lansert i disse dager?

Lenke til kommentar

Tja, i 1995 var ikke en bærbar noe særlig å skryte av vil jeg påstå, nesten alle dagens laptoper (slepbare ikke inkludert) er fullt funksjonelle på alle måter og har ikke elendig batterilevetid, elendig ytelse, ingen trådløs kommunikasjon, svakt OS, enorm størrelse og vekt som trekker ned. Ting kan alltid bli bedre, men å påstå det aldri har lønt seg mer med å vente med laptopkjøp enn nå blir totalt feil.

 

EDIT:

Har også svært vanskelig for å tro at mitt kjøp av en Alienware M14x var et dårlig kjøp, for den leverer så absolutt det den skal og har alt av nyeste teknologi jeg kan ønske og trenge nå.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

 

Hei,

 

Selv har jeg faktisk tenkt og notert rundt denne kommentaren siden de første store nyhetene begynte å tikke inn fra Computex på mandag, med både GTX 680M og de nye Asus-maskinene, samt de ferskeste Apple-ryktene.

 

Men det var først når jeg kom over saken til Gizmodo i dag tidlig at jeg tok tak i meg selv å fikk satt sammen alle meningene til en artikkel. Dette er informasjon jeg mener vi bør gi til leserne våre. For oss som jobber med disse nyhetene til daglig har det vært en trend vi har sett en stund allerede, at det i juni vil være ugunstig å kjøpe ny maskin. Men det var først med nyhetene som har kommet denne uken at jeg hadde nok bakgrunnstoff til en hel kommentar. Jeg tror det er flere i bransjen som har ventet på denne siste biten med stoff for å gjøre tankene komplette, og Gizmodo var de første til å få det på trykk :-)

Lenke til kommentar

Holder meg til Clevo imperiet som gir kraftigere maskinvare til billigere pris.-) ivy bridge og gtx680m. :-) eneste jeg venter på er 3d uten briller og touch.

 

Det eneste dumme er at du må importere..

 

Det er ingenting feil med å importere.

 

Eller du kan kjøpe fra en norsk forhandler som har hatt Clevo i mange mange år - www.multicom.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...