Gå til innhold

Vampyr eller vampyrjeger i Dawnguard (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Originalitet har vel lite med saken å gjøre. Det jeg støtter er at de faktisk gir ut en expansion pack. Noe som vil vare i 20 timer, istedenfor de her 2 timers dlcene som koster 80kr.

 

Betaler gjerne litt mer for en skikkelig innholdsrik pakke.

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det ikke kommer før 1mnd etter på PC er litt provoserende...

Det er det, lurer på hvor mye MS betalte for dette? Og om noen kjøper xbox på grunn av det? Kansje noen som har både pc/ps3 og xbox kjøper xbox spillet

Gjett om alle andre kommer til å bli skadefro om det dukker opp en stygg bug etter 10 timer.

 

Dette er en DLC ikke en expansjons pack, men det er en meget stor en.

 

 

Lenke til kommentar

Vart det ikkje stadfesta lenge før Skyrim i det heile tatt var ute på marknaden at første (og moglegvis fleire) DLC-ar ville vere Xbox-eksklusive ein viss tid?

 

Trur sågar Gamer.no har skrive om det.

 

Tretti sølvmynter høyrest riktig ut. Justert for inflasjon og lønnsvekst, sjølvsagt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bra det. men venter til det kommer på PC jeg da. om jeg må vente 1 måned ekstra ekke så nøye, Gaming er mest en Vinter hobby for meg iallefall. Er uansett så mange spill man kan spille at man skal være en ekstrem gamer for og gå tom for spill materiale og gå til innkjøp av X-Box bare for og spille en Skyrim Dlc 1 måned tidligere. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...