Gå til innhold

Spel From Dust i Chrome (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt for linært og kjedelig gameplay. Ikke bli lurt. Dette spillet er ikke et sandbox spill. Du må løse oppdragene på spesifikke måter og den typen scenario design gir lite rom for kreativitet. Ikke verdt 75 kroner. Du er en dust om du bruker 75 kroner på From Dust. Spar heller pengene dine til et annet spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt for linært og kjedelig gameplay. Ikke bli lurt. Dette spillet er ikke et sandbox spill. Du må løse oppdragene på spesifikke måter og den typen scenario design gir lite rom for kreativitet. Ikke verdt 75 kroner. Du er en dust om du bruker 75 kroner på From Dust. Spar heller pengene dine til et annet spill.

 

for det finnes så mange bedre spill for 75 kr,

 

Please..........

Lenke til kommentar

Får MANGE gode spill for 75 kr.

Som kom ut for maks 6 måneder siden.

Gi meg spill på den kvaliteten

 

Jeg snakker ikke om eldre spill det er juks.

 

Irritert at Ubisoft for bank, selfølgelig liker jeg ikke det de gjør, men se på Diablo 3,

blir masse kjøpt og de er mye verre , de tvinger World Of Warcraft factor på et single player spill sån at de kan tjene penger på at folk kjøper items fra andre for 400 kr eller annen pris,

Blizzard får en andel av det kjøperen betaler, (og de har øket sjeldenheten for at noe skal droppe drastisk etter Diablo 2 ;) )

 

De har rett og slett synket seg i de skitne konto/gull selgende sidene,

(unnskyldingen var at det skulle vere tryggere en andre sider) Synd at over tusentalls folk har blitt hacket og stjelt tingene, uten at de trengte passordet en gang (sant)

 

Så hvor mye bryr egentlig Blizzard seg,

 

Jeg prøver og vise hvor mye dere går etter media, og glemmer ting som Diablo 3, Selfølgelig så blir Diablo 3 og synke i pris og populeritet på grunn av massive problemer,

Heck jeg har ikke fått spillt på de timene jeg har tid på grunn av fiksing,

 

Ok det jeg prøver og si er, Ubisoft er bare en tidligere fase av hva de fleste Bransjer blir om til.

 

Det er vårt ansvar og stoppe dem.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...