Gå til innhold

Jeg er en 26 gammel mann som skal prøve å lese Twilight


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leser bloggen din.

Twiligt er enda verre enn jeg trodde.

Liker kommentarene dine:

 

Den kalde, fine tida er kommer til Forks, og Bella blir dypt rørt av at faren har stått opp tidlig og lagt kjetting på dekkene til pickupen hennes. Hun legger imidlertid ikke merke til dette før hun har parkert bilen ved skolen og oppdager at det er noe blankt på det ene hjulet. Mye tyder på at Stephenie Meyer aldri har kjørt med kjetting. Enten dét, eller så er Bella kraftig hørselshemmet.

 

Jeg har kjørt med kjetting flere ganger. Det går ikke an å ikke merke det. :nei2:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du burde legge inn bilder i bloggen.

For eks like bred som teksten og 5 cm høy som har samhold med teksten.

 

Må værra moro å les også.

 

Takk for tipset. Har aldri vært særlig god når det gjelder å presentere det jeg produserer. Skal ha det i bakhodet fra nå av.

Lenke til kommentar

Fantastisk! :closedeyes: Og dette kommer fra en jente i beste Twilight-alder som hater bøkene verre enn pest og kolera. *spy*

 

..og ja, jeg har lest dem. Alle 4. Fordi...jeg var gal i gjerningsøyeblikket. (Og det tok faktisk bare et øyeblikk å lese dem :roll: .)

Endret av Belle_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fantastisk! :closedeyes: Og dette kommer fra en jente i beste Twilight-alder som hater bøkene verre enn pest og kolera. *spy*

 

..og ja, jeg har lest dem. Alle 4. Fordi...jeg var gal i gjerningsøyeblikket. (Og det tok faktisk bare et øyeblikk å lese dem :roll: .)

 

Er du singel?!

 

Veldig lite singel, ja. Gift, med baby og hele pakka. :)

 

Fint, nytt kapittel forresten. :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...