Gå til innhold

Ta bilder på Instagram-vis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig tror jeg nisjen for et slikt produkt er litt for lite til at det kan bil vellykket, det virker mer som en PR-gimmick enn noe annet.

 

Problemet ligger selvsagt i at smarttelefoner har samme mulighet til å laste opp bilder, og i de fleste tilfeller er kvaliteten på bilder fra telefoner også tilstrekkelig.

Lenke til kommentar

Like mye til felles med et polariodkamera som enhver smarttelefon, såvidt jeg kan forstå.

Forutenom at dette kameraet kan skrive ut bilder som et polaroidkamera, noe smarttelefoner ikke kan. Forøvrig imponerede hva de mener de skal få plass til på den lille størrelsen syns jeg.
Lenke til kommentar
Like mye til felles med et polariodkamera som enhver smarttelefon, såvidt jeg kan forstå.
Forutenom at dette kameraet kan skrive ut bilder som et polaroidkamera, noe smarttelefoner ikke kan. Forøvrig imponerede hva de mener de skal få plass til på den lille størrelsen syns jeg.

 

Skrive ut "via" kameraet, noe jeg antok betydde at man kan sende bilder direkte fra kamera til en printer. Men ved nærmere sjekk av kilden ser jeg:

 

- Internal printer to make your Instagram photos real;

- Paper cartridge with Instagram Paper Sheets;

 

I stand corrected!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...