Gå til innhold

Test: Cooler Master Storm Trooper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Her følger det med en 200 mm stor vifte som dytter den varme luften ut og du kan eventuelt montere flere vifter litt mindre vifter her." Forsto ikke det siste? ...

 

du kan for eksempel putte flere 120mm vifter der i stedet for 200mm vifta

 

litt dårlig formulering av HW.no der

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hihi, fekk dette for 699 på superweekend i februar, supert kabinett :D

Har helder ikkje merka at Nvidia-kortet mitt har blitt over 70 grader i det, super kjøling. Eine vifteknappen på mitt kabinett var dessverre litt defekt, og er låst i inntrykt posisjon, men funkar fortsatt som ein knapp. Får satse på at det kun er eg som har denne feilen.

Lenke til kommentar

Eine vifteknappen på mitt kabinett var dessverre litt defekt, og er låst i inntrykt posisjon, men funkar fortsatt som ein knapp. Får satse på at det kun er eg som har denne feilen.

Dette er helt typisk CM. Har hatt 3 av kabinettene (2x Stacker, 1x Sniper) og alle får lignende defekter over tid. Dårlig byggekvalitet jevnt over. Man får vel det man betaler for. Er ferdig med CM jeg. Fra nå av er det kun Silverstone eller Lian Li.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
og det er en slags uskreven regel i databransjen at gamere setter pris på "barsk design".

 

Ehh......tja hva skal man si, nei?

Det er forskjell på barsk design og ett merkelig design.

Ting kan være barskt selv om det er firkanta(og/eller rundt) istedenfor 1 trillion kanter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kjøpte dette karbinettet for ca 4 uker siden da jeg satt sammen en ny pc.(hardwaren står i signaturfeltet.)

er meget fornøyd.god plass og lett og gjemme vekk div ledninger.

likte også at en kan plugge in en 2,5 disk i fronten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9
og det er en slags uskreven regel i databransjen at gamere setter pris på "barsk design".
Ehh......tja hva skal man si, nei?Det er forskjell på barsk design og ett merkelig design.Ting kan være barskt selv om det er firkanta(og/eller rundt) istedenfor 1 trillion kanter.

 

Hva med to eller tre merkelige design, og ikke bare ett?

Ett er forøvrig tallord og angir derfor antall.

Så har vi noe som heter ubestemt artikkel som skrives et.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...