Gå til innhold

Anmeldelse: SSX (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte spillet på release, og syns ikke spillet er verdt fult 500 kroner som jeg brukte på det..

 

Jeg trodde spillet skulle være dritstort med masse game modes. Spillet er relativt stort med mange kule fjell og mange store løyper, men jeg føler det er plass til mye mer på modus fronten..

 

Du har Deadly Decents, som er en gjennomgang av fjellene og karakterene, som er relativt utfordringsløst utenom de siste oppdraga hvor du skal race mot Griff, de er sykt vanskelige og irriterende. Hver minste feil straffer deg, og løypene er lagt opp til å få deg til å feile 100 ganger før du klarer det. Var nesten ikke morro engang.

Så har du Explore modus og Global Events hvor du skal sette rekorder. Og det er det hele flerspillermodus handler om. Du setter rekorder på trick score, race tid eller "distance traveled" på "Survive" løyper. Ikke akkuratt en multiplayer opplevelse jeg vil skryte av. Jeg liker freeride modus fra spill som Skate, men her er det kun poengplassering og pengepremier som gjelder.

 

Litt for kort story og liten spillbarhet i lengden. Håper på flere spill moduser i DLC, som har blitt en ny trend.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde demoen, men det ble for urealistisk for min smak. Og når de har fjernet lokal flerspiller i tillegg så blir det ikke et kjøp fra min side.

 

Det er vel akkurat det som er meningen med SSX.. det SKAL være urealistisk :new_woot:

er klar over det og er derfor jeg heller spilte Amped eller hva det hete i gamledager.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet på release, og syns ikke spillet er verdt fult 500 kroner som jeg brukte på det..Jeg trodde spillet skulle være dritstort med masse game modes. Spillet er relativt stort med mange kule fjell og mange store løyper, men jeg føler det er plass til mye mer på modus fronten.. Du har Deadly Decents, som er en gjennomgang av fjellene og karakterene, som er relativt utfordringsløst utenom de siste oppdraga hvor du skal race mot Griff, de er sykt vanskelige og irriterende. Hver minste feil straffer deg, og løypene er lagt opp til å få deg til å feile 100 ganger før du klarer det. Var nesten ikke morro engang.Så har du Explore modus og Global Events hvor du skal sette rekorder. Og det er det hele flerspillermodus handler om. Du setter rekorder på trick score, race tid eller "distance traveled" på "Survive" løyper. Ikke akkuratt en multiplayer opplevelse jeg vil skryte av. Jeg liker freeride modus fra spill som Skate, men her er det kun poengplassering og pengepremier som gjelder.Litt for kort story og liten spillbarhet i lengden. Håper på flere spill moduser i DLC, som har blitt en ny trend.......

 

etter all hypen har lagt seg kommer sannheten fram ja... . har også lest at x360 eiere av spillet opplever masing av kjøp av ms points for ting i spillet.... og uten muligheten for kapp kjøring online med andre spillere og first day dlc on disc. havner dette spillet lett i 'middelmådig' hylla og blir fort glemt.

 

gir spillet en passende 5'er...

Lenke til kommentar

har også lest at x360 eiere av spillet opplever masing av kjøp av ms points for ting i spillet....

 

 

Mas og mas.. Hvis du trykker på X eller et eller annet så kommer det opp at du kan kjøpe ingame cash for MS points. Har ikke sett noe mer til det. Men jeg har tenkt samme tanken, spillet er lagt for å melke desperate unger som MÅ ha det feteste gearet osv til favorittkarakteren sin. Jeg ser alltid bort ifra sånt juks. Da spiller jeg heller noen runder Global Events. Det meste jeg har dratt inn på en runde var vel 2.000.000, men da kosta det 400.000 å være med..

 

Storyen er egentlig ganske kul. Etter begynnelsen er det litt kjedelig, helt frem til slutten, den er ganske heftig lagt opp!

Lenke til kommentar
har også lest at x360 eiere av spillet opplever masing av kjøp av ms points for ting i spillet....
Mas og mas.. Hvis du trykker på X eller et eller annet så kommer det opp at du kan kjøpe ingame cash for MS points. Har ikke sett noe mer til det. Men jeg har tenkt samme tanken, spillet er lagt for å melke desperate unger som MÅ ha det feteste gearet osv til favorittkarakteren sin. Jeg ser alltid bort ifra sånt juks. Da spiller jeg heller noen runder Global Events. Det meste jeg har dratt inn på en runde var vel 2.000.000, men da kosta det 400.000 å være med..Storyen er egentlig ganske kul. Etter begynnelsen er det litt kjedelig, helt frem til slutten, den er ganske heftig lagt opp!

 

fint ar du klarer å ha det gøy med foreveralone enspiller, for min del så blir det det byttet/solgt til helgen. stor skuffelse at det ikke var noen online fler spiller del.

Lenke til kommentar

Ingen 2 player splitscreen...

Tragiskt kjøp, tenkte ikke på å sjekke det før kjøp. Alle tidligere SSX jeg har kjøpt har 2 player splitscreen. Trodde det var en selvfølge...

Masingen om å kjøpe ting minner meg om den helv... buttlern i Fable3 hver gang du drar til sanctuary...

Lenke til kommentar

Ah, så deilig å se SSX igjen. Burde være ulovlig å kose seg så mye med et spill som jeg har gjort de siste dagene.

 

Blir kult å se om det kommer flere spillmoduser. Savner litt Freeride fra SSX3. Kommer det, har jeg ikke lenger noe å klage på.

 

Hvis noen trenger en rival, legg til ONlocke på PSN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...