Gå til innhold

Flere Ubisoft-spill går i svart (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heilt utrolig.

 

Så lovlige brukere for slite, menst piratene slipper unna. En for jo et "bedre" produkt ved å piratkopiere enn å kjøpe lovlig.

 

Hva skjer som 20år, når Ubisoft er konkurs og en har lyst til å finne frem gamle klassikere for å kose seg?

 

Nei en ting er hvertfall sikkert. Ubisoft for ikke pengene mine så lenge dei holder på slikt.

Lenke til kommentar

Dette er kun midlertidig, men hva skjer om noen år når disse titlene ikke lenger er hotte og bare noen få spiller dem? Vil Ubisoft virkelig påta seg utgiften med å holde serverne gående? Og hva om Ubisoft skulle gå konkurs? Jeg er redd for å en dag sitte med spill som bare er tomme skall, kanskje før jeg i det hele tatt har rukket å spille dem. Den eneste garantien for å få spilt disse spillene i fremtiden er å lære seg og cracke dem, først som sist. Jeg hater piracy, men hva kan man gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det må kjøres noen større informasjonskampanjer så folk faktisk får med seg hva det handler om og kan gjøre ett informert valg når de er i butikken.

 

Ubisoft og firmaer med lignende løsninger burde vært pålagt å sette en stor advarsel på eskene og spillene de selger om at de bare virker så lenge de hodler serverene sine opp. Dvs i prinsippet så er de akkurat i samme bås som onlinespill som Guild-wars som bare kommer til å virke så lenge noen ser seg tjent med å holde serverene oppe.

 

 

Lenke til kommentar

De får begynne å sette på advarsel på spilleskene, lignende med de vi finner på røykpakker. Helst med et digert advarsel icon ;)

 

Type:

Dette spillet vil overvåke datamaskinen din.

Dette spillet kan når som helst slutte å fungere.

Dette spillet krever at du er på Internett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er så hysterisk morsomt at denne DRM'en liksom skal være et "anti pirat"-tiltak. Piratene får spilt spillet når de vil, de. Det er de legitime forbrukerne som lider.

 

 

Hva skjer som 20år, når Ubisoft er konkurs og en har lyst til å finne frem gamle klassikere for å kose seg?

 

Du får trøste deg med at Ubisoft knapt lager brukbare produkter i dag, da. Kvaliteten har gått i gulvet (med mindre man ser på spill som Assassin's Creed Revelations, som bare er en blåkopi av AC2 som kom ut for flere år siden). Tviler på at kvaliteten kommer til å heve seg noe som helst i løpet av årene som kommer. Så da er i det minste dette en trøst; At du aldri vil ha lyst til å gå tilbake til noen av disse "klassikerne" i ettertid.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Assassins Creed serien og Splinter Cell Conviction bruker også uplay til PC, ikke bare MAC. Blir irritert å tenke på at i 2012 sitter vi med helt elendige multiplayer system når jeg satt med en fin og oversiktlig serverliste med dedikerte servere i 1996 lissom. Assassins Creed Revelations har ikke chat engang, ingen måte å være interaktiv med hverandre annet enn å spille. Tragisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe Ubisoft lærer ALDRI! Du kan ikke stoppe piratene, de finner ALLTID en vei å cracke spillene på, bare skremmer vekk de som fortsatt kjøper spillene ^^

 

Blandt annet FADE beskyttelsen i ArmA 2 ble aldri helt cracket. Heller ikke HAWX 2 ble noengang helt cracket.

 

Ikke bare ubisoft spill jeg nevnte nå, men generellt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...