Gå til innhold

Spillerne krever informasjon fra Valve (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lanserer Valve Half-Life i år vil de sansynligvis tape et par millioner fra piratvirksomhet, som da vil resultere i ingen Half-Life 4/Episode 1 grunnet mangel på inntekter fra salget.

 

Er de kloke så venter de på en løsning på det stadig økende problemet. SOPA var et meget dårlig forslag, men om noe lignende tar knekken på piratvirksomhet, vell, da støtter jeg det :)

Lenke til kommentar

Jeg tipper jeg skal hjelpe litt til med å få Half Life 2 opp på listen over de mest populære spillene. Jeg liker målet, men tviler på om dette stuntet vil ha noe av betydning.

 

Selv håper jeg på en Half Life 3, og gjerne på eksisterende motor. Portal 2 synes jeg var et bra bevis på at motoren fremdeles er dugandes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lanserer Valve Half-Life i år vil de sansynligvis tape et par millioner fra piratvirksomhet, som da vil resultere i ingen Half-Life 4/Episode 1 grunnet mangel på inntekter fra salget.Er de kloke så venter de på en løsning på det stadig økende problemet. SOPA var et meget dårlig forslag, men om noe lignende tar knekken på piratvirksomhet, vell, da støtter jeg det :)

Det finnes ikke, og kommer ikke til å komme noen god løsning på pirat problemet ved hjelp av DRM eller lignende.

 

Steam er en relativt god løsning, og et nytt Half Life spill kommer til å selge i bøtter og spann, uavhengig av hva piratene gjør. Så Valve kommer nok ikke til å lide noen nød.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

De venter på den nye konsollgenerasjonen. (Håper jeg.)

 

Valve har for det meste fokusert på PC spill, jeg tviler på at grunnen til at de ikke har sluppet en Half-Life tittel på en stund har noe som helst med spillkonsoller å gjøre.

 

Spørs hva det er som dukker opp, hvis noe i det hele tatt. Hvis det faktisk er sånn at episode3 over årene har blitt til HL3 istedet (noe mange tror), ligger det visse forventninger til et nytt HL spill med tanke på f.eks. det tekniske. Poenget mitt er ikke at Valve har utsatt alt som har med HL å gjøre (f.eks. ep3) så lenge kun fordi det kommer til å dukke opp nye konsoller før eller siden, men at når det først tok så lang tid at nye konsoller sannsynligivs er rett rundt hjørnet, kan de likegodt sikte seg inn på de, og gi spillerne et mer imponerende produkt. HL2, Ep1, Ep2, TF2, L4D-serien, Portal2 har alle vært multiplatform, jeg ser ingen grunn til at HL3 ikke skal være det, selv om Valve alltids kan slippe en pc versjon først og så porte til konsoller senere, slik de gjorde med HL2. Men hvis man skal stole på det Valve faktisk sier om saken, er det ikke planer om HL3 uansett..

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar
Lanserer Valve Half-Life i år vil de sansynligvis tape et par millioner fra piratvirksomhet, som da vil resultere i ingen Half-Life 4/Episode 1 grunnet mangel på inntekter fra salget.Er de kloke så venter de på en løsning på det stadig økende problemet. SOPA var et meget dårlig forslag, men om noe lignende tar knekken på piratvirksomhet, vell, da støtter jeg det :)
Det finnes ikke, og kommer ikke til å komme noen god løsning på pirat problemet ved hjelp av DRM eller lignende.Steam er en relativt god løsning, og et nytt Half Life spill kommer til å selge i bøtter og spann, uavhengig av hva piratene gjør. Så Valve kommer nok ikke til å lide noen nød.

 

Du har nok rett i det, men jeg frykter flere og flere vil droppe PC som spillkonsoll de neste årene grunnet piratvirksomhet.

Lenke til kommentar

Folk som KREVER svar fra Valve fortjener faen meg ikke å få se coveret på spillet engang, du kan ikke KREVE kvalitets-spill, det blir for dumt.

Jeg er glad jeg får se HL3 en eller annen gang, jeg sitter fortsatt og koser meg med HL og HL2 så de kan gjerne vente et par år til for min del.

 

COD = 9 spill på 8 år, Half-Life = 2 spill på 15 år, kvalitet over kvantitet.

 

Bortskjemte drittunger som krever svar, gå vekk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...