Gå til innhold

Sniktitt: Hitman: Absolution (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gleder meg mer til th4if men bedre ein allt annen driten av "snikspill" som AC faktisk noen kaller for snikspill

 

splintercell er jo mer seriøst men hitman får eg vertfall valg korleis det skal utførest og liker frihet i motsetning til splintercell . men splinter cell er jo lagd med litt meir verktøy ein agent 47

Lenke til kommentar

Morsomt å se hvordan IO Interactive ikke bare ikke er fornærmet av den elendige filmatiseringen av Hitman, men at de faktisk i tillegg lar seg inspirere av den. Når jeg sier "morsomt" så mener jeg selvsagt da tragisk og patetisk.

 

Liker også ironien i den siste scenen av traileren, hvor det står "the original assassin", mens de kjører i gang en ren rip-off av en scene fra filmen Equilibrium (lyset slukkes, og du ser kun lysglimt av karakteren i det han avfyrer skudd mot fiendene).

 

Spillet kan bli knallbra, men det virker på traileren som at de er i ferd med å ofre alt for mye integritet for å få noen salg fra "standard tredjepersons massemord"-sjangeren. Jeg forblir skeptisk.

 

Hitman 4 (Blood Money) er og blir et flott spill, som fortsatt har grafikk og fysikk som holder opp i dag. Anbefaler folk å sjekke det ut. Om dette spillet ender opp med å være hakket møkk, så kan vi i det minste få et gjensyn med 47 i Blood Money.

 

 

Gleder meg! Alle hitman spillene til nå har vært knallbra og hvis det blir som beskrevet i sniktitten her så tror jeg dette spillet inneholder akkurat passelig med nyskapning til at dette blir nok en klassiker i serien.

 

 

Du kan umulig ha spilt Hitman (3) Contracts.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt å se hvordan IO Interactive ikke bare ikke er fornærmet av den elendige filmatiseringen av Hitman, men at de faktisk i tillegg lar seg inspirere av den. Når jeg sier "morsomt" så mener jeg selvsagt da tragisk og patetisk.

vil nå seie at "inspirasjon" kan vera allt mulig. Det kan jo hende det er korleis dei "ikkje" skal gjere noe, eller bare enkelte scener som dei hentar inspirasjon fra.

Liker også ironien i den siste scenen av traileren, hvor det står "the original assassin", mens de kjører i gang en ren rip-off av en scene fra filmen Equilibrium (lyset slukkes, og du ser kun lysglimt av karakteren i det han avfyrer skudd mot fiendene).

Kven bryr seg om traileren da? det er jo spelet som gjelder. Og eg trur du skal lese litt historie om "Good Artists Borrow, Great Artists Steal". Man må jo hente inspirasjon fra noe før man går igang med noe kreativt. I bunn og grunn er jo allt kopi av noe, det er jo bare utførelsen som faktisk gjelder.

 

Eg har lest ein del artikler om Hitman: Absolution, og dei fleste har gode ting å komme med. Håpar fleire klipp kommer ut snart, så folk kan sjå med eigne auge kva desse "previews/sneak-peak" artiklane eigentlig beskriv.

 

Sjølv så er eg spendt på korleis det går. Det ser nydelig ut fra det eg har sett. Er ikkje stor fan av konsoll spel, håpar dei klarar å lage ein god PC versjon. Gameplayet må man jo bare vente på å teste ut, sjølv syns eg "hardcore" mode høyres spennande ut. Ingen form for hjelpemidler som "instinct", mini-map osv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-242973

"Vi fikk se at agenten vår drepte en skurk inne på et kjøkken. Andre skurker var på vei så 47 måtte gjemme skurken i det nærmeste skapet, og også krype inn der selv for ikke å bli oppdaget. Ved å titte ut av skapdørsprekken kunne vi skimte en fiende som stoppet like utenfor skapet og slo lens, før han muntert vandret videre."

 

 

Vakter som slår lens utenfor et skap på kjøkkenet?? :huh:

Lenke til kommentar

Til forfatteren: Å "ta noen/noe ut" er ikke et norsk uttrykk. Jeg kan foreslå 'knerte', 'drepe', 'plaffe ned', 'eliminere', osv.

 

Hva gjelder spillet ellers gleder jeg meg til å prøve det. Jeg satser imidlertid på at IO skjønner at sniking ikke er det samme som å uskadeliggjøre alle man treffer på en stillfaren måte – sniking er best når man beveger seg rundt uten å bli oppdaget til tross for at det er fiender overalt.

 

Hitman Contracts var for øvrig et knallspill.

Endret av oerhört
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Vi fikk se at agenten vår drepte en skurk inne på et kjøkken. Andre skurker var på vei så 47 måtte gjemme skurken i det nærmeste skapet, og også krype inn der selv for ikke å bli oppdaget. Ved å titte ut av skapdørsprekken kunne vi skimte en fiende som stoppet like utenfor skapet og slo lens, før han muntert vandret videre."Vakter som slår lens utenfor et skap på kjøkkenet?? :huh:

 

Ja. Det gjorde de faktisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...