Gå til innhold

Førsteinntrykk: Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meningsløst å lansere en mobil uten minnekort-leser....

 

Ikke med skydrive, egentlig. Hadde vært enig om det var en linuxmobil du kunne dualboote forskjellige OS på fra minnekort, men til mobilbruk er det langt fra meningsløst. I det hele tatt.

 

For dårlig kamera også, står heller ikke noe om DLNA men mulig den har det...

 

Ikke for dårlig kamera i det hele tatt. Det er ikke en dedikert kameramobil som N8 (satan for et kamera... sikle...) men å si kameraet er "for dårlig" bare fordi det er dårligere enn N8 sitt er som å si at alle mobiler utenom N8 har "for dårlig kamera", noe som blir svada.

 

Nei, tror heller det er verdt å vente på det virkelige flaggskipet som kommer, Nokia 803

 

Det blir vel en WP telefon det og? Hvis ikke blir det knapt et flaggskip.

 

Lumia 900 blir et storslagent flaggskip. Men tror ikke nokia blir å differensiere seg spesielt mye fra andre WP telefoner før Apollo kommer uansett, grunnet Nokias spesialavtale med Microsoft vedrørende SW-endringer.

Lenke til kommentar

Meningsløst å lansere en mobil uten minnekort-leser....

For dårlig kamera også, står heller ikke noe om DLNA men mulig den har det...

 

Nei, tror heller det er verdt å vente på det virkelige flaggskipet som kommer, Nokia 803 :dribble:

WP7 støtter foreløpig ikke minnekort.

 

Men ut ifra videoen må jeg innrømme at Lumia ser virkelig virkelig bra ut, så håper jeg brukeropplevelsen blir like så.

Lenke til kommentar

Jeg har nylig fått tak i en Nokia Lumia 800. Telefonen bærer preg av kvalitet. Har tidligere hatt en HTC Mozart, men denne ble levert tilbake på grunn av det var for tidlig. (ca 1 år siden) Har kun prøvd den med Wifi da jeg venter på micro sim fra Tele2. Touch feelingen på telefonen er meget bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har brukt den 2-3 dager nå og klarer ikke la den ligge i fred. Lynkjapp sammenlignet med min gamle Android. Sømløs integrasjon med sosiale medier. Jeg kan LETT blir vant med å bare bruke WP7!Needless to say - hardwaremessig er den helt superb.

 

Har brukt Omnia 7 i noen uker, og må si den er fantastisk den også. Det blir nok en Lumia 800 snart, men begge vil i hovedsak bli brukt til apputvikling.

Lenke til kommentar

Har brukt den 2-3 dager nå og klarer ikke la den ligge i fred. Lynkjapp sammenlignet med min gamle Android. Sømløs integrasjon med sosiale medier. Jeg kan LETT blir vant med å bare bruke WP7!Needless to say - hardwaremessig er den helt superb.

 

Klarer knapt å vente!!! Er så lei av både iOS og Android. Håper bare flisene er minst like bra som widgets på Android. Hvis ikke, så kan jeg alltids få en kompis til å mekke noe i Visual Studio :)

Lenke til kommentar
Har brukt den 2-3 dager nå og klarer ikke la den ligge i fred. Lynkjapp sammenlignet med min gamle Android. Sømløs integrasjon med sosiale medier. Jeg kan LETT blir vant med å bare bruke WP7!Needless to say - hardwaremessig er den helt superb.
Har brukt Omnia 7 i noen uker, og må si den er fantastisk den også. Det blir nok en Lumia 800 snart, men begge vil i hovedsak bli brukt til apputvikling.

 

Hvordan er det å utvikle til den? Kan du overføre prototyper til telefonen via USB eller noe slikt, slik som Android? Griske Apple skal ha $99 for å teste ut egne ting din egen iPhone/iPad. Hårreisende.

 

Hva med gjenbruk av eksisterende C++ og C# kode?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...