Gå til innhold

iPhone blir knust av Samsung og Google


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rettere sagt, så kommer Samsung til å klamre seg til førte plassen med billige androide baserte telefoner, noe Iphone aboslutt IKKE har.

Uansett hvordan man vrir og vender på det, kommer det kun 1 iphone hvert år. Hadde de produsert like mange forskjellige telefoner som f.eks HTC, er det vel ingen tvil om hvem som fortsatt hadde ligget på toppen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rettere sagt, så kommer Samsung til å klamre seg til førte plassen med billige androide baserte telefoner, noe Iphone aboslutt IKKE har.Uansett hvordan man vrir og vender på det, kommer det kun 1 iphone hvert år. Hadde de produsert like mange forskjellige telefoner som f.eks HTC, er det vel ingen tvil om hvem som fortsatt hadde ligget på toppen!

 

Har aldri klart å forstå hvorfor fanboys bryr seg om hvem som har størst markeds andel. Er ikke akkurat slik at iPhone blir bedre om de er større enn Samsung. Hadde forstått det om du hadde eid Apple, men det tror jeg ikke du gjør. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rettere sagt, så kommer Samsung til å klamre seg til førte plassen med billige androide baserte telefoner, noe Iphone aboslutt IKKE har.

Uansett hvordan man vrir og vender på det, kommer det kun 1 iphone hvert år. Hadde de produsert like mange forskjellige telefoner som f.eks HTC, er det vel ingen tvil om hvem som fortsatt hadde ligget på toppen!

 

Hvorfor er det ingen tvil om det? Det er ikk sånn at 30% med 3 telefoner betyr 100% med 10 telefoner.

 

AtW

 

Rettere sagt, så kommer Samsung til å klamre seg til førte plassen med billige androide baserte telefoner, noe Iphone aboslutt IKKE har.Uansett hvordan man vrir og vender på det, kommer det kun 1 iphone hvert år. Hadde de produsert like mange forskjellige telefoner som f.eks HTC, er det vel ingen tvil om hvem som fortsatt hadde ligget på toppen!

 

Har aldri klart å forstå hvorfor fanboys bryr seg om hvem som har størst markeds andel. Er ikke akkurat slik at iPhone blir bedre om de er større enn Samsung. Hadde forstått det om du hadde eid Apple, men det tror jeg ikke du gjør. ;)

 

Innlegget hans tyder jo på at han har iphone spør du meg? Ellers så påvirker jo markedsandelene deg som bruker, uansett hvilken smarttelefon man har,

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

pris har mye og seie og flexibilitet, både billigere (ein good del) for omtrent same kvalitet og meir frihet med android mobiler , apple har bare eit finnere utsjåne for og være ærlig men kamuflert med at du kan gjøre mindre med den og (om man ikkje jailbreaker)

 

einaste eg liker med Iphone er at har noen app gjerne ville hat men men...

Lenke til kommentar

pris har mye og seie og flexibilitet, både billigere (ein good del) for omtrent same kvalitet og meir frihet med android mobiler , apple har bare eit finnere utsjåne for og være ærlig men kamuflert med at du kan gjøre mindre med den og (om man ikkje jailbreaker)einaste eg liker med Iphone er at har noen app gjerne ville hat men men...

 

Hva er det du ikke kan gjøre med den som du kan med en Android? Spør ikke sarkastisk eller ironisk, men av genuin interesse. Har aldri eid en Android, men har eid 3 iphone.

Lenke til kommentar

Jeg skrev ikke "eid en iPhone", men "Eid Apple". Er en forskjell der.

Jeg tror heller ikke jeg hadde merket forskjell om Apple hadde hatt større markedsandel enn Samsung. Eller, jeg kunne jo selvfølgelig dratt i gang enda en fanboy diskusjon med akkurat det som "startsargument".

 

Bare en så enkel ting som applikasjonutvalg påvirkes av hva andre eir, elelrs har man ting som at bedrifter hermer etter hverandre, og påvirker brukerene, feks er det ingen god ting om lukkede økosystem blir mer populært.

 

AtW

Lenke til kommentar

[Liker dette] :)

Dette er sanne historien som ble presentert for et par uker siden, bare med en annen kilde,. Du likte det da også... ;)

 

Tenker på denne: Nå er Samsung større enn iPhone. Dette er altså ikke en "ny" nyhet, men dreier seg fortsatt om salget i forrige kvartal.

 

Geir :)

 

Jeg liker all nedgang for Apple, det tror jeg du har fått med deg nå :!:

 

Men hvorfor en ny artikkel om en gammel nyhet da..? :hmm:

Synes det virker litt amatørmessig å gjøre det slik som dette.

Det holder med å rette opp den gamle, ikke publisere en ny artikkel som om det er noe annet/nytt.

Lenke til kommentar

Syntes nå Apple kan være fornøyde jeg, at de blir en mindre aktør var overhodet ikke uventet alt for noen år siden. De er uansett en ekstrem stor "liten aktør" (de mister markedsandeler, men selger fortsatt flere telefoner enn tidligere).

 

Det har sin naturlige forklaring dette her, med historien som gjentar seg. Lekte spåmann for halvannet år siden og, i motsetning til den årlige spådommen om Brann-gull som alltid slår feil, traff vel noe av dette.

 

Historisk er det den åpne løsningen publikum foretrekker innen teknologi og det spørs om Jobs og hans markedsføringskampanjer kan endre på det.

[...]

Hypebølgen Apple surfer på tror jeg vil ende opp som dønninger. I kjølevannet stiger Android opp.

[...]

Men, Apple er som nevnt en klikkbar nyhet, tabloidene vil ta sine jafs og det som tidligere var Apples beste venner kan rive ned imaget. Media elsker "fall from grace" og akkurat der kan det bli skumle tider for Apple, spesielt om flere sensursaker dukker opp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...