Gå til innhold

30 års gave til ei jente? iphone eller nettbrett?


ulv666

iphone eller nettbrett  

50 stemmer

  1. 1. iphone eller nettbrett

    • Apple iPhone 4S 16GB
      25
    • Samsung Galaxy Tab 10.1
      18
    • Apple iPad 2
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis hun har en telefon som funker bra, tror jeg at en hvit iPad2 med 32 GB blir garantert suksess.

 

Ny telefon? Hvorfor ikke se på en ny Windows Phone 7.5-telefon, kanskje en av disse: http://www.htc.com/no/smartphones/htc-radar/ eller http://www.nokia.co.uk/gb-en/products/phone/lumia800/ ? Helt nytt brukergrensesnitt (Metro), som blir likt på både nettbrett og PCer når Windows 8 kommer neste år. Like enkel å bruke som en iPhone, mer logisk skille mellom apps du bruker ofte og alle andre apps, og tusenvis av apps i Marketplace. Enkelt å sette opp kart som viser hvor telefonen befinner seg, og du kan ringe/låse/slette telefonen dersom den kommer på avveie. Enkelt å sette opp synkronisering av data med SkyDrive, hvor du får 25 GB gratis lagring.

Lenke til kommentar

Man finner jo ikke noe mer jente-te og feminint en Iphone så her er valget lett.

iPhone er femi nå plutselig?! :ohmy::whistle:

 

For da er det kanskje ikke like mange gutter som har iPhone da, til og med i hvit...

 

Neivel.. ;):D

iPhone i hvit, ikke noe jeg hadde hatt...

Why not? Hva er problemet? Flere synspunkt rundt dette?...:ermm:

Endret av Grasli
Lenke til kommentar

Man finner jo ikke noe mer jente-te og feminint en Iphone så her er valget lett.

iPhone er femi nå plutselig?! :ohmy::whistle:

 

For da er det kanskje ikke like mange gutter som har iPhone da, til og med i hvit...

 

Neivel.. ;):D

iPhone i hvit, ikke noe jeg hadde hatt...

Why not? :ermm:

Fordi det generelt er gay.. Respekterer at du har f.eks en iPhone 4S i hvit, men jeg kommer til å kommentere det! :innocent:

Lenke til kommentar

 

Fordi det generelt er gay.. Respekterer at du har f.eks en iPhone 4S i hvit, men jeg kommer til å kommentere det! :innocent:

 

 

Det er ikke gay, det er bare du som er usikker på din egen seksualitet.

 

Jeg har detta dekselet på min telefon, men siden den er svart så er det jo heldigvis greit da ;)

Wholesale-50pcs-Pink-Aluminum-Hard-Plastic-Case-Cover-for-Apple-iPhone-4G-OS.jpg

 

Skulle forøvrig gjerne hatt hvis telefon sjøl, men med tanke på at jeg jobber med anleggsmaskiner og bilmekanikk, så tok jeg svart :)

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar

 

Fordi det generelt er gay.. Respekterer at du har f.eks en iPhone 4S i hvit, men jeg kommer til å kommentere det! :innocent:

 

 

Det er ikke gay, det er bare du som er usikker på din egen seksualitet.

 

Jeg har detta dekselet på min telefon, men siden den er svart så er det jo heldigvis greit da ;)

Wholesale-50pcs-Pink-Aluminum-Hard-Plastic-Case-Cover-for-Apple-iPhone-4G-OS.jpg

 

Skulle forøvrig gjerne hatt hvis telefon sjøl, men med tanke på at jeg jobber med anleggsmaskiner og bilmekanikk, så tok jeg svart :)

Fint deksel det, selv til å være rosa! ;)

Men hvor mye av selve telefonen vises når du har det dekselet da?

 

Synes selv hvit ser bra ut på iPhone 4S også så blir nok det om jeg skal ha en'. Men noen mener tydeligvis at det er "gay" da.. :whistle::hmm:

 

Kan ikke si at jeg har sett mange gutter/menn med hvit selv ute på gata, men kanskje noen andre har? Og her er jo enda en grunn til å faktisk velge hvit fremfor svart da; ikke så mange som har det kontra svart som de fleste har! ;):D

Lenke til kommentar

Fronten syns jo da, men null problem :)

Jeg knuste en liten jentes drøm når hu så en mann med "rosa telefon" i går men :p

 

Har sett det, men sjeldent ja :)

 

Ellers så så jeg at jeg ikke hadde svart på spørsmålet i denne tråden, men legger min støtte på en hvit iPhone til fruen, hvis ikke hun har veldig lyst på svart da..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...