Gå til innhold

Spotify-konkurrent slippes i 100 land


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært interessant, med tanke på at både Spotify og Wimps Android-klienter virker litt lite forseggjorte Begge deler fungerer greit, men det er alltids problemer å hanskes med. Dette gjelder spesielt batteribruk. Spotify på Android 2.x er ålreit, men ikke bedre enn på S60, hvilket jeg finner merkelig. Wimp var mer kranglete. På Honeycomb/3.x opplever jeg store problemer med tilkobling og frakoblet-modus for spillelister for begge programmer. Grenser til ubrukelig, selv om det hadde vært en "gratisprøve" for testing og utvikling.

 

Edit: Håpet mitt er selvsagt at Spotify/Wimp tvinges til å fokusere mer på brukeropplevelsen, både "generelt" og på mobile enheter.

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

Det avgjørende i tillegg til innhold og kvalitet er hvor gode klientene er.

Og når de sier at de har en klient for PC/Mac, lurer jeg litt på om de har noen linux-klient i det hele tatt. Merkelig hvor vanskelig det skal være å skrive Windows/Mac...

 

Håper de kommer til Norge, vi kunne trengt en konkurrent med Spotifys brukbarhet på pc-klient, Wimps redaksjonelle innhold. og bedre mobil-apps enn dem begge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, 20 kroner billigere en spotify. Kan det måle seg med det i brukervennlighet er det jo et godt alternativ ! men om man styrer unna det amerikanske markedet, da mister man mange amerikanske plateselskaper? og derav _mye_ musikk.. ?

 

Nei, alle plateselskapene har utgivere i andre land, og de amerikanske plateselskapene eiger som regel utgiveren i de fleste andre land også, så musikken fra amerikanske artister får vi nok uten problem.

Det er jo nettopp det at de ikke lanserer i USA, som kan gjøre det lettere for dem å få tilgang på musikken i alle andre land ;)

Lenke til kommentar
Fransk software??? Eh, neitakk...
Oj, har du allerede prøvd det kanskje?Du kan vel forklare oss andre som har lyst å prøve det hvorfor det ikke er bra, siden du tilsynelatende vet hvorfor det ikke er ønsket.. ? :)Det er ikke bilprodusent(er) som står bak dette programmet, skjønner du. ;)

 

Don't trust the french... Slapp av, var en spøk.

Lenke til kommentar

Di som kommer med slike fanboy kommentarer, har dere prøvd Deezer, eller bare spotify?

 

Missforstå meg rett, jeg er stor fan av spotify, men ingenting er perfekt, så jeg er alltid på utkikk etter noe bedre.

Håper Deezer kommer til Norge så jeg kan prøve det ut.

Men i mellomtiden så bruker jeg Spotify premium.

 

Ps. Det at dem holder seg unna USA er ett STORT pluss iaf :)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Fransk software??? Eh, neitakk...

 

Oj, har du allerede prøvd det kanskje?

Du kan vel forklare oss andre som har lyst å prøve det hvorfor det ikke er bra, siden du tilsynelatende vet hvorfor det ikke er ønsket.. ? smile.gif

 

Det er ikke bilprodusent(er) som står bak dette programmet, skjønner du. wink.gif

 

Han tenker nok også i samme sjanger som Ubisoft og deres katastrofer :D

Spesielt deres siste kallt Ghost Recon Future Soldier. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...