Gå til innhold

Anmeldelse: Dark Souls (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsåvidt enig med anmeldelsen, men jeg tenker 8/10 er for lavt når man ser på hvilke andre spill som får samme karakter. Dark Souls, i likhet med Demon's Souls, skal ha ekstrapoeng for å gjøre noe ingen andre spill tør og å gjøre det utrolig bra. Etter min mening er disse to spillene blant de aller viktigste til denne konsollgenerasjonen og man skal ikke se bort fra at det etableres en helt ny sjanger av beinharde spill der man er forventet å dø ofte.

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig med anmeldelsen, men jeg tenker 8/10 er for lavt når man ser på hvilke andre spill som får samme karakter. Dark Souls, i likhet med Demon's Souls, skal ha ekstrapoeng for å gjøre noe ingen andre spill tør og å gjøre det utrolig bra. Etter min mening er disse to spillene blant de aller viktigste til denne konsollgenerasjonen og man skal ikke se bort fra at det etableres en helt ny sjanger av beinharde spill der man er forventet å dø ofte.

 

Jeg vil minne på at "The Witcher 2" også var stygt vanskelig på høyeste vanskelighetsgrad - nesten umulig vil jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I mine øyne er Dark Souls et bedre spill enn forgjengeren. Faktisk ganske mye bedre også. Nesten hver gang jeg setter meg ned med et spill viser det seg å være noe jeg har gjort 100 ganger før. Dark Souls føles ut slik spill gjorde da jeg var liten. Alt er spennende og ukjent. Sikreste 10/10 på mange år!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, 8/10 er ifølge Gamer.no "Svært godt". Det er langt fra "average 2 poor" som du så "sprekt" skriver.

 

Gamespot: 9.5 "Dark Souls is an extraordinary role-playing game that transports you to an awesome and menacing world you may never forget."

Gametrailers: 9.2 "Like coal turned to diamonds, Dark Souls is capable of compressing frustration and hardship into deep satisfaction."

IGN: 9.0 "If you just play games for fun, this isn't for you, and no amount of insistence on my part is going to change that. But if you're interested in the limits of the videogame form – to see just how focused, how pure and how uncompromising in its vision a game can be – Dark Souls is unmissable."

 

Virkelig "average 2 poor".

Lenke til kommentar

Har nå kommet til siste delen av spillet. Mulig jeg power levla alt for mye i noen timer på et hvis sted i spillet, fordi alle untatt de første 3-4 ble kjempe lette. Tok de på første eller andre forsøk. Angrer egentlig på det siden det ble litt for lett.

Endret av FuJJi
Lenke til kommentar
Om noen kødder med spillet ditt kan du skrible dem ned på en liste, som igjen gjør at andre spillere får en dusør for å invadere deres spill og gulpe i grøten.

 

Hehe, fargerikt språkbruk. Bra anmeldelse.

 

Selv synes jeg faktisk det er litt spennende med den særs vage historien. Man kan bruke fantasien å fylle inn både her og der. :)

 

Leker med tanken om at Dark Souls er et slags parallelt univers til Demon's Souls. Noe er veldig likt mens andre ting er annerledes. Kunne lett ha vært tilfelle med tanke på spillenes natur.

 

Spill har bare blitt mer og mer likt film med årene. Ikke at det nødvendigvis er en dårlig ting. Men disse spillene er veldig old school på mange måter. Veldig bra spill rett og slett. Tror nettopp det er grunnen til at så mange digger det.

Lenke til kommentar

Demon's souls var teit nok ... så la oss lage det MER vrient .... Jeg er en SP spiller ... Driv historien fram, fordi "normal", "hard" og "latterlig" ikke betyr en eneste ting hverken før jeg kjøper, mens jeg spiller, eller etter jeg er ferdig ... Hva med at spilleren synes det er moro?

Lenke til kommentar

Dere bør ha tålmodighet med dette spillet,var NINTENDO vanskelig, zelda 2 vanskelig :)

Bedre enn demon souls mer åpent var det også:)

 

Hardcore gamer spill:) Enjoy

 

kjønte ikkje heilt kor "hardcore" og "vansklig" har til felles med "nintendo" og gjøre her , er no det lettaste spillene finner jo du på nintendo, bortsett fra om vi snakker I snes tida ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...