Gå til innhold

Forbedret The Witcher 2 rett rundt hjørnet (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir bare mer og mer imponert over CD Projekt. har dessverre enda ikke fått spilt The Witcher, men den står på lista. dette spillselskapet skal støttes! mens Bioware serverer perler som "åj ja det er bra dere sier ifra! dette tas til etteretning for neste spill!" før de pumper ut en oppfølger et år senere med samme problemer og mer dertil, så bruker CD Projekt nesten like mye krefter på å oppdatere spillene sine etter tilbakemelding fra spillerne - helt gratis atpåtil. virkelig beundringsverdig.

Lenke til kommentar

Flott med nytt innhold, men de sier ingenting om hva som er forbedret. For oss som allerede har rundet spillet er en forenklet opplæring lite matnytting.

Jeg har en liste lang som et vondt år over hva som burde vært forbedret i The Witcher 2. Når det ikke gis bedre informasjon om hva som er forbedret kan jeg ikke akkurat si at det frister å dra frem dette spillet igjen.

 

Kanskje er "forbedringene" bare enda mer konsollifisering?

Lenke til kommentar

Flott med nytt innhold, men de sier ingenting om hva som er forbedret. For oss som allerede har rundet spillet er en forenklet opplæring lite matnytting.

Jeg har en liste lang som et vondt år over hva som burde vært forbedret i The Witcher 2. Når det ikke gis bedre informasjon om hva som er forbedret kan jeg ikke akkurat si at det frister å dra frem dette spillet igjen.

 

Om det er på nivå med Enhanced Edition av TW1, så trur eg ikkje det er noko å vere redd for.

Lenke til kommentar

Jeg var veldig skeptiskt til the witcher 2, siden jeg absolutt ikke likte 1eren, så jeg var så ufyselig at jeg lånte steam-kontoen til en kompis. Og bare etter 20min var jeg hekta, og klarte ikke stoppe. Helt fantastisk spill med utrolig pen og eventyrisk atmosfære som bare må oppleves med god grafikk! en sann perle fra CD-Projekt!!

Lenke til kommentar

Håper "forbedringene" også kommer som en patch til originalspillet, tror ikke jeg gidder kjøpe spillet enda en gang. Lizzm.

 

Men gidder du å lese artikkelen?

 

AtW

 

Wow, Lucky Luke!

 

Ser uansett frem til versjon 2.0. Spillet er litt tungt for laptopen min, så håper ny stasjonær er på plass innen dette kommer :)

Lenke til kommentar

Dette sier jeg ikke for å ta vekk noen av æren og kreden cd project fortjener. Men for meg er dette slik hver bidige utvikler burde behandle kundene sine. Dette burde vært normalen, det er egentlig litt rart at det er slik at cd project skal få så mye kred bare fordi det finnes så mange elendige utviklere\utgivere. Men for all del, hyll cd project, jeg er fan!

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...