Gå til innhold

Test: 12 kameraapper for Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

magic hour er en av de bedre camera appene jeg har testet. fin og enkel UI og lett å velge og lage filtre. stor minus med den er jo at den lagrer i max 1024px. og er noe treg etter at man har tatt bilde. 7 sekunder med min Desire HD.

Men, man kan hente inn bilder fra telefonen og legge til effekter på de. Har forsåvidt ikke testet hva oppløsningen blir på de da.

 

Picplz er en app som har vært ute en god stund nå. ligner på instagram. Med eget album på nett. og lett å dele bilder over diverse nettsteder.

 

Holder fingeren min på magichour at de får fikset på det jeg nevnte. da blir det min standard kamera.

 

Fin test. Synd dere ikke fant noen supre kamera-apps da :p

Endret av tiboine
Lenke til kommentar

Testet Camera Advance på min Xperia Neo, men savner at den ikke støttet kameraknappen skikkelig. Med original kamerastyring så kan man pre-fokusere ved å trykke lett på utløserknappen, mens CA kun reagerte på full trykk.

 

Beholder likevel CA på grunn av lettvint eksponeringskompensasjon og histogrammet. Den hadde vært perfekt dersom den støttet fokuseringen bedre, både med utløserknappen og eventuelt touch-fokusering direkte på skjermen.

Lenke til kommentar

Anbefaler også Camera360. HTC's kamera app var kjekk, med finger fokus. Men etter root og fjerning av sense grensesnittet følte jeg at den innebygde kameraappen i Android var litt for simpel for min smak. Bruker bare lite versjonen, men kommer trolig til å kjøpe den, har bare ikke giddet. Bare husk på å skru opp bildeoppløsninga i advanced settings, den står som default på 1024x768.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...