Gå til innhold

Denne skal gi USB 3.0 superytelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke ifølge bokmålsordboka:

 

fire|dobbel(t) el. fir~ som er gjort fire ganger så stor som noe en f- porsjon / f- norsk seier seier med nordmenn på de fire første plassene

 

Edit - kvadruppel står ikke i bokmålsordboka en gang, så det ville vært enda verre å bruke...

 

Edit2 - Tritrans foreslår "firdobbelt" som norsk oversettelse av det engelske ordet "quadruple".

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Fra bokmålsordboka:

 

kvadrupel-

kvadrup'el- (fra lat.) i sms: firedobbelt

 

trippel

II trippel trip(pe)let, - el. tripler, tripla el. triplene (av III trippel) kombinasjon av tre enheter, f eks av tre tall el. bokstaver

 

Edit:

Liker at VIA har «gjort produktet kompatibelt med både Windows, Mac OSX og Linux, uten at man trenger noen ekstra drivere av den grunn». :thumbup:

Endret av HavarN
Lenke til kommentar

Jeg får ca 120Mbps på mine eksterne 2.5" Seagate USB3.0-disk med det Chieftec - Black Box-kabinettet og en VIA PCIex1-kontroller (husker ikke chipsettet),men det må sies å være brukbart.;)Får 150Mbps med en Lacie Minimus 1Tb 3.5" USB3.0.Vil dette si at jeg vil få mello m 300-600Mbps med dette chipsettet? Høres litt for godt ut til å være sant. ;) Men hadde vært knall!USB3.0 er BRA. Punktum. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...