Gå til innhold

Denne oppvaskmaskinen får plass i ryggsekken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvor mange engangstallerkener og engangsbestikk dette tilsvarer i miljøfiendtlige utslipp, produksjon av plast og metall osv. For å ikke å snakke om utslipp av zalo til landlige bekker osv.

 

Også noen praktiske spørsmål: Hvor kommer vannet fra? Hvordan varmes vannet opp? Hvor lenge må man stå og svette og sveive når man egentlig bare vil sette seg ned i skyggen med en øl etter grillmaten?

Lenke til kommentar

Vel, vist du liker å grise til bekker med Zalo når du er på tur i skog og mark så kan du heller holde deg hjemme.

 

Jeg ser på denne vaskedingsen som kjekk, med stor nytteverdi

 

Oppvasken går fortere unna en fks med standard vaskekost.

 

Unngår utslipp av vaskemidler i bekker og ferskvann

 

Genial og ha på hytta også !

Lenke til kommentar

Vel, vist du liker å grise til bekker med Zalo når du er på tur i skog og mark så kan du heller holde deg hjemme.

 

Jeg ser på denne vaskedingsen som kjekk, med stor nytteverdi

 

Oppvasken går fortere unna en fks med standard vaskekost.

 

Unngår utslipp av vaskemidler i bekker og ferskvann

 

Genial og ha på hytta også !

Du tar med deg vaskevannet hjem?

Lenke til kommentar

Jord fungerer som et filter som renser vannet. Er jeg den eneste som var speider her? :D

Fint å vite neste gang jeg skal kvitte meg med søppel, bilolje, tungmetaller og annet rask. Er det slik man blir kvitt radioaktivt avfall også?

Skjerp deg da, det er forskjell mellom vaskevann og industriavfall.

Det å helle vaskevann i jord er en vanlig metode

Lenke til kommentar

Dette er jo egentlig en krympet versjon av de første manuelle sveivende oppvaskmaskinene som erstattet vaskebrettene. Manuell trommelvask ble brukt i lang tid.

 

I grunn synes jeg det er helt topp at man begynner å gjenbruke eldgamle gode ideer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

trur dette er noe av det dummeste jeg har sett, en vaskekost, ei flaske salo og en bekk gjør jo en mye bedre jobb og er enormt mye greiere. snakk om å fylle et behov som ikke eksisterer.

Å forurense drikkevannskilder er ikke direkte smart. Som det er sagt før slår man ut vaskevannet i jord og da ikke i nærheten av brønner og drikkevannskilder.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...