Gå til innhold

Anmeldelse: Brink (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med 7\10. Men hvis jeg skulle ha rangert Multiplayer delen for seg selv ville jeg sagt 8\10.

 

Men her er noen av tingene som irriterer meg noe grenseløst, som... rett og slett er skandaløst for å være et spill som er produsert i 2011. (Og nei, dette er IKKE første gangen disse gutta har laget et spill)

 

1) Spillet kunne ha klart seg så sykt mye bedre med en ordentlig LOBBY funksjon (join games). Den er rett og slett ikke god nok for å være et helt moderne spill, dette er en lobby man kunne ha forventet for 5år siden. Det er dårlig oversikt over de forskjellige serverne, og ofte så joiner man games hvor serveren egentlig kjører 5vs5, men har plass til 16stk, slik at de resterende 6spillerene sitter bare å ser på... hva faen? Hvorfor står det at det er plass til 16stk på serveren da?

 

2) Og hva har skjedd med scoreboard.. ingen kill\death eller ping (grønn - gul - rød ping... dette holder ikke)? Hva i all verden tenkte de på? Skal vi liksom være tilfreds med en "oppsumering" på slutten av hver match, hvor det står hvem som var best i hver klasse, best overall og most kills? Og for folk som er veldig glade i å redigere på sitt utseende og våpen valg, så må man helt tilbake til hovedmenyen for å gjøre noe med dette.

 

Men tro det eller ei, jeg liker dette spillet veldig mye. Ingame er spillet veldig bra laget, og jeg gleder meg til å teste pcw'er senere når folk begynner å få skaffet seg dedicated servers :)

Lenke til kommentar

Mangelen på en oversikt over antall drap og dødsfall skyldes nok at de vil ta fokus bort fra den typiske skytespilldynamikken hvor halvparten av spillerne fyker rundt og dreper folk på måfå. Brink er måldrevet, og det er ønskelig at alle deltar med å jakte et eller annet delmål.

 

Jeg er helt enig i at spillet sårt trenger en lobbyfunksjon, ikke minst på grunn av det store spennet i responstid.

Endret av Odesseiron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg personlig syns dette spillet var sinnsykt fett. Ingenting føles så godt som å fullføre et oppgrad etter 20-30 min med blodslit med å få pusha frem eller defende. Og at man blir rewarda mer for å faktisk buffe teammates og gjøre objectives enn for å drepe folk er genialt.

 

SMART systemet gjør også spillet 100x more fun, jeg spiller light medic class som kan hoppe å sprette rundt på steder medium og heavy classes ikke kommer til. Gjør det genialt for å flanke fiender, komme seg rask til med spillere som trenger healing ect.

 

Så om man liker TF2 så mener jeg dette er et must å prøve.

Endret av OzT.
Lenke til kommentar

Ganske kult spill (spiller på pc).

 

Syntes de kunne latt vær å brukt de stygge fargede søylene for ping, det er mye bedre med tall så man faktisk ser hvordan ståa er kontra å måtte gjette.

 

Jeg synes også "feedbacken" når man skyter er dårlig, da tenker jeg på den audiovisuelle feedbacken, lyden er alt for pinglete og hadde det ikke vært for tallene som kommer opp hadde man vel ikke visst om man traff eller ei.

 

 

En siste ting som plager meg er bots. De bør legge til filtrering i serverbrowser slik at man kan velge servere uten bots. De er jo helt syke de botsa, virker som alle server admins setter de på expert. :\

 

 

EDIT:

 

Funnet ut i ettertid at på competition servere er det ikke bots :D

Endret av nemo81
Lenke til kommentar

Likte det litt, men de har gjort så mye feil med spillet.

 

Maks 6/10 i karakter. Fordi konseptet er bra, gameplayet er bra men selve spillet er bugga og det er altfor mye lagg. Bot`ene er også latterlige bra mot deg som spiller og bot`ene på laget ditt er fakkings ubrukelige.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Har ingen lag her.

 

Spiller stort sett på "norske" servere da, de som #Brink.no har.

Aner ikke hva pingen min er, men grønn bar og ingen merkbar lag, spillt noen runder på tyske også uten større problemer..

 

 

Hvis du tenker på fps så er den helt ok på min pc med GTX260 kort. Ikke hatt noen tendenser til hakking i det hele tatt faktisk. Usikker på hva instillingene på grafikken er satt til da jeg ikke har sjekka.. :)

Lenke til kommentar

Ville nok gitt spillet 5/10 eller 6/10. Fortjener ikke noe mer, ble egentlig ganske skuffet

over selve spillet. Er så mange ting som kunne blitt gjort bedre. Nå har det vel kommet 3

patcher til spillet. Skal ærlig innrømme at jeg ikke har spilt det siden patch 1. Mulig de

har fiksa det.

Lenke til kommentar

Elsker singelplayer mot botter for det er det eneste som fungerer. Onlinebiten og serversystemene dem bruker kan sammenlignes med dritt. Det er total lagg på serverene med best ping, noe jeg synes er helt utrolig latterlig. Merkes også at det er et porta spill da alle "hjelpe" videoene er laget for console, noe som også er ekstremt latterlig. Spillet i mine øyne er kun artig i singleplayer ala solo.

Lenke til kommentar

Elsker singelplayer mot botter for det er det eneste som fungerer. Onlinebiten og serversystemene dem bruker kan sammenlignes med dritt. Det er total lagg på serverene med best ping, noe jeg synes er helt utrolig latterlig. Merkes også at det er et porta spill da alle "hjelpe" videoene er laget for console, noe som også er ekstremt latterlig. Spillet i mine øyne er kun artig i singleplayer ala solo.

 

Hm, jeg har spillt nå i 15t ifølge steam, dette er kun online, og har enda til gode å oppleve lag.

Hadde du spillt på konsoll hadde jeg skjønt det pga p2p løsningen, og der sliter de vel også med litt fps lagg pga bots men på pc?

 

Skjønner heller ikke helt hva du mener med "Onlinebiten og serversystemene..." ?

 

Det fungerer på samme prinsipp som nesten alle andre spill med multiplayer der du har dedikerte servere som hvem som helst kan sette opp og folk kan spille på.

 

Anbefaler deg å teste #brink.no sine servere (nummer 3 og 4 har ikke bots da disse er competition) og se om du fortsatt har problemer, hvis du har det så er det sannsynligvis linja eller pcen din som roter ting til (eller en inkompatibilitet mellom pc og spillet).

 

Etter ett par-tre timer spilletid kan jeg bare konkludere med at det er altfor tregt for min del :\

 

Lag en character med Light Body og prøv igjen, da blir det omtrent samme hastigheten som QL ol. Noe som bør holde lenge, iaf når du legger til parkour bevegelsene :)

Lenke til kommentar

Jau, lite point i å kjøpe det på steam til den prisen de har nå.

 

Jeg betalte 300kr for min fallout special edition ting fra ett annet sted og aktiverte det på steam.

Tror du får det rundt den prisen på Elkjøp også hvis jeg ikke husker feil.

 

 

Steam er alltid overpriset i forhold til omtrent alt annet, synd men :\

Lenke til kommentar

Elsker singelplayer mot botter for det er det eneste som fungerer. Onlinebiten og serversystemene dem bruker kan sammenlignes med dritt. Det er total lagg på serverene med best ping, noe jeg synes er helt utrolig latterlig. Merkes også at det er et porta spill da alle "hjelpe" videoene er laget for console, noe som også er ekstremt latterlig. Spillet i mine øyne er kun artig i singleplayer ala solo.

 

Hm, jeg har spillt nå i 15t ifølge steam, dette er kun online, og har enda til gode å oppleve lag.

Hadde du spillt på konsoll hadde jeg skjønt det pga p2p løsningen, og der sliter de vel også med litt fps lagg pga bots men på pc?

 

Skjønner heller ikke helt hva du mener med "Onlinebiten og serversystemene..." ?

 

Det fungerer på samme prinsipp som nesten alle andre spill med multiplayer der du har dedikerte servere som hvem som helst kan sette opp og folk kan spille på.

 

Anbefaler deg å teste #brink.no sine servere (nummer 3 og 4 har ikke bots da disse er competition) og se om du fortsatt har problemer, hvis du har det så er det sannsynligvis linja eller pcen din som roter ting til (eller en inkompatibilitet mellom pc og spillet).

 

Altså har en 20mb linje så tror ikke hastigheten er problemet her. Har også et kraftig system som kjører alle spilla jeg har på full ytelse x4 antialising full-hd oppløsning etc. Har aldri hatt det samme problemet med noen av de andre spillene som har kommi ut. Så aner virkelig ikke, men ja skal teste ut competition-serverne! Problemet mitt er lagg i lyden og spillerne jeg spiller mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...