Gå til innhold

Her er nyhetene i Android 3.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du seriøs? Minnekortlesere, spillkontroller (Emulatorer!), mus, tastatur, minnepenn/ekstern harddisk med filmer, bilder osv.

Kan du få alt det gjennom internett? Og har alle internett tilgjengelig 24/7?

 

Så at du er på hytta eller på ferie. Du trenger ikke å ta med deg noen bærbar maskin for å få flyttet bilder fra kamera til maskinen. Bare ha med nettfjølen og en ekstern harddisk.

Endret av Knut Knudsen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Koble til mus og tastatur over internett, you say? :hmm:

 

 

ahpadt: Hvor kjøper du internettbasert tastatur og mus?

 

Mus og tastatur på en tablet??? Nå vet jeg ikke hva slags tablets dere har eller tenker på, men med min så kan jeg ikke se en eneste fordel med mus og tastatur.

 

Bilder er en smal sak å laste opp rett på nett på et privat album.

 

Driverstøtte for alle dissene enheten vil være et salig h*lvete.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Da lurer jeg på HVORDAN du kan få lastet opp bilder på nett med en TREG eller ingen nettilkobling? :)

Så det er ingen fordel å kunne koble til et tastatur for å få skrevet fortere? Neivel.

 

"Driverstøtte for alle dissene enheten vil være et salig h*lvete. "

Og hvor får du det fra?

 

troll.jpg

Endret av Knut Knudsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hele prinsippet med en tablet er jo touch. Om dere skal dra med mus og tastatur kan man jo like så greit ta med laptopen, den veier like mye.

 

Det finnes vel nå digitale kameraer med mulighet for wifi, og om ikke sd-kort med wifi? Fant ut det ved et raskt google-søk.

 

Alle bildene jeg tar er med telefonen, så da er det jo bare å overføre via 3G.

 

"Driverstøtte for alle dissene enheten vil være et salig h*lvete. "

Og hvor får du det fra?

 

Jeg vet ikke helt jeg. Kanskje det er litt mer enn én type eksterne disker, minnepenner og kameraer i verden?

 

troll.jpg

 

Ja, feed me. :roll:

Endret av ahpadt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om man er avhengig av så mange USB-enheter er det like greit å ta med laptopen, spør du meg. Tablets som kun var laptoper med dårlig touchskjerm som ble solgt for mange år siden floppet av god grunn, ser ingen grunn til at nye tablets med den samme 'ethosen' vil bli noen suksess (så det gjelder så og si alle Android-tablets per dags dato).

 

Om tableten din ikke gjør en oppgave bedre enn laptopen, hvorfor ta den med? Jeg drar aldri med meg iPaden når jeg er ute og reiser i korte perioder fordi jeg rett og slett ikke trenger den - det lille jeg trenger å gjøre fikser laptopen. Om jeg vil surfe eller se på youtube i senga er det dog ingen tvil om hva jeg velger. Om du må dra med mus og tastatur for å bli produktiv med en tablet så har du misforstått poenget.

Endret av ahpadt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...