Gå til innhold

Løvenes konge kan forhåndsbestilles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da venter vi bare å ser hvem som blir den første til å klage om Kimba Rip off.

Kan gjerne bli den første til å klage jeg. Løvenes Konge ER til de grader inspirert av japanske Kimba the White Lion. Er dog ingen tvil om at den kvalitetsmessig setter sistnevnte helt i skyggen.

 

Men rett skal være rett, og det skal vel noe til for å innbille meg at bildet under ikke har noen som helst relevans til Løvenes Konge.harhar.gif

782px-Kimba.JPG

 

Kimbasimba.JPG

 

 

Kontroversen ligger vel i at Disney markedsførte filmen som den første de lagde helt på egenhånd.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Da venter vi bare å ser hvem som blir den første til å klage om Kimba Rip off.

Kan gjerne bli den første til å klage jeg. Løvenes Konge ER til de grader inspirert av japanske Kimba the White Lion. Er dog ingen tvil om at den kvalitetsmessig setter sistnevnte helt i skyggen.

 

Men rett skal være rett, og det skal vel noe til for å innbille meg at bildet under ikke har noen som helst relevans til Løvenes Konge.

 

 

 

Kontroversen ligger vel i at Disney markedsførte filmen som den første de lagde helt på egenhånd.

 

So what? Løvenes konge er EPISK.

Endret av Henrikenn
Lenke til kommentar

Løvenes Konge er min Disney favoritt! Så den på kino når den kom :) Håper utgaven kommer på norsk, da Løvenes Konge ikke har vært å se på noen år. Disneyfilmer er samleobjekter og en enkelt film selges bare i visse perioder.

 

Om denne superboksen kommer på norsk, tør jeg ikke spå noe om, men alle filmene i Disneys "platinum" og nå "diamond"-serie slippes (tilnærmet) samtidig over hele verden. De har stort sett hatt det samme innholdet, men jeg mener å huske (med et lite forbehold om at jeg kan blande med "vanlige" spesialutgivelser) at enkelte 2-disk platinum DVDer har manglet disk2 på den norske utgivelsen.

 

Jeg regner med at også 3D-versjonen gis ut samtidig som BD og DVD.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...