Gå til innhold

PlayStation-eiere spiller minst (X360, Wii, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

intressang undersøkelse, personlig bruker eg mest playstation 3en min og eg kan se meg selv i resultatet. eg bruker den veldig mye til å se film og være på nettleseren dens, til for eksempel streaming.

 

selvom eg bruker den mer til media senter en prosenten viste da, men det er jo bare tatt gjennomsnitt :p

 

men intressang undersøkelse.

Lenke til kommentar

Ganske uinteressant undersøkelse for meg. Jeg har Wii og PS3 nå, men har hatt to xbox360er også. Selvsagt er det flere som bruker xboxen til spill enn PS3. Dette kan jo ha noe med at xboxen har langt flere bra spill enn PS3en. Og at Wii-eiere sjelden spiller på netet er vel delvis fordi den ble lansert som familiekonsoll, og de fleste dermed spiller offline, og delvis fordi det ikke er noen særlig spill som er interessante å spille på nettet? Det er ikke engang så mange wii-spill som har støtte for å spille på nettet. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har xbox, ps3 og wii og må si at jeg bruker ps3 mest pga spill utvalget, medieavspiller og blu ray. Eneste jeg har brukt xboxen til i år er forza 3 i ett par timer og halo reach i så å si 9 timer. Wiien har tatt helt av i år. Gode titler som smg2, other m, super mario all stars osv har ført til at den er på min andre plass på mest brukt i år. Håper bare jeg får donkey kong country returns til jul iår :l

Lenke til kommentar

Stemmer ganske bra for min del også :) Xbox 360 brukes for online gaming, og stort sett multiplatform spill (selvfølgelig de gode ekslusivene også). PS3 brukes i større grad som Blu-ray spiller i tillegg til de gode eksklusivene konsollen kan skilte med + ett multiplatform spill i ny og ne. Wii, om den noensinne blir slått på, brukes typisk til Wii sports når det er venner på besøk.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg har xbox, ps3 og wii og må si at jeg bruker ps3 mest pga spill utvalget, medieavspiller og blu ray. Eneste jeg har brukt xboxen til i år er forza 3 i ett par timer og halo reach i så å si 9 timer. Wiien har tatt helt av i år. Gode titler som smg2, other m, super mario all stars osv har ført til at den er på min andre plass på mest brukt i år. Håper bare jeg får donkey kong country returns til jul iår :l

 

Ikke glem Sonic Colours. Sonic har hatt mange drittspill opp gjennom årene (dvs nesten alle siden han forlot Sega), men i Sonic Colours er han tilbake på topp der han hører hjemme. :)

Lenke til kommentar

intressang undersøkelse, personlig bruker eg mest playstation 3en min og eg kan se meg selv i resultatet. eg bruker den veldig mye til å se film og være på nettleseren dens, til for eksempel streaming.

 

selvom eg bruker den mer til media senter en prosenten viste da, men det er jo bare tatt gjennomsnitt :p

 

men intressang undersøkelse.

 

PS3en min fryser tilfeldig når jeg bruker nettleseren : <

Noen som har peiling på hvorfor det skjer?

Lenke til kommentar

Idag står begge konsoller temmelig likt utifra mine behov (minus at 360 ikke har BluRay, men kompenserer en god del med filmleietjenesten dem har idag).

Men når jeg kjøpte PS3 for en del år siden så var det totalpakken med BluRay, utskiftbar harddisk, trådløs nettverk, blue tooth etc som var avgjørende for at jeg kjøpte den. Synes PS3 er mest komplett som underholdningsmaskin og brukes til det meste fra spilling, BluRay filmer, samt streaming av filmer / musikk fra PC etc. 360 bruker jeg til eksklusive spill på den platformen samt en veldig god filmleietjeneste i ny og ne.

Lenke til kommentar

intressang undersøkelse, personlig bruker eg mest playstation 3en min og eg kan se meg selv i resultatet. eg bruker den veldig mye til å se film og være på nettleseren dens, til for eksempel streaming.

 

selvom eg bruker den mer til media senter en prosenten viste da, men det er jo bare tatt gjennomsnitt :p

 

men intressang undersøkelse.

 

PS3en min fryser tilfeldig når jeg bruker nettleseren : <

Noen som har peiling på hvorfor det skjer?

 

Dette gjør min nettleser og, er ikke ofte til mitt normale bruk, men så bruker eg den for det meste til å gå fra et streaming sted til det neste. har dessvere ikke noe svar på hvorfor dette skjer, men det er jo kjent det at playstation 3 sin nettleser ikke er optimal, kunne vært mye bedre.

 

personlig så håper eg de lager en ny versjon av nettleseren med bedre stabilitet og bedre støtte for forskjellige runtimes (flash, silverlight og slikt)

 

men visst dette skjer ofte med deg så kan du kansje google litt eller ta kontakt med sony sitt kundesenter for det skal ikke skje fullt så ofte. har oppleved det et par ganger når eg bruker den.

Lenke til kommentar

Hjemme hos meg blir Xbox'n definitivt brukt mest når det kommer til spill, både on og offline. PS3'n brukes kun til ekslusive spill og som BD spiller. Alt av multiplattform havner på Xbox. Ellers som mediaspiller syns jeg begge boksene suger lut. Eneste som virkelig duger til det en skikkelig HTPC med XBMC.

Lenke til kommentar

Ganske uinteressant undersøkelse for meg. Jeg har Wii og PS3 nå, men har hatt to xbox360er også. Selvsagt er det flere som bruker xboxen til spill enn PS3. Dette kan jo ha noe med at xboxen har langt flere bra spill enn PS3en. Og at Wii-eiere sjelden spiller på netet er vel delvis fordi den ble lansert som familiekonsoll, og de fleste dermed spiller offline, og delvis fordi det ikke er noen særlig spill som er interessante å spille på nettet? Det er ikke engang så mange wii-spill som har støtte for å spille på nettet. ;)

 

Begynner ikke dette argumentet med at Ps3 ikke har interessante spill å bli litt lite relevant. Finnes utrolig mye bra spill på Ps3, som (hvis man ville) kunne brukt mangfoldige timer på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...