Gå til innhold

MAG skal gjenopplives (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt trist MAG ikke har slått ann bedre. Spiller sjøl regelmessig og har det kjempefett. Har vel rundt 350 timer nå. Det er da noen tusen som er logga på til enhver tid.

MW og BC er rett og slett nitrist iforhold. (etter jeg begynte og spille MAG)

256 spillere som braker sammen er rått :-)

Du kan være: squad leader

platoon leader

commander (o.i.c. )

Er vel bare Battlefield serien som har dette. så det er nesten utrulig att flere ikke har hoppa på karusellen.

Får vel kjøpt det billig på videogameplus for ca 170 kr,- Vel værd de kronene for de som har lyst til og teste det ut.

Endret av øljekk
Lenke til kommentar

I love this!!!

 

Liker dere bf2 så elsker dere dette asså :rolleyes:

Kan ikke sammenlignes med cod osv..(lol)

 

Det spiller da minst 4000 på serverne hver dag....

 

Betaler lettt 70 kr for og holdet dette spillet i livet B)

 

Skaff dere mag viss dere liker noe annet enn LØP OG SKYT B) B) B) B)

Endret av foxx85
Lenke til kommentar

"Skytespillfloppen er slettes ikke død, og nytt innhold er rett rundt hjørnet."

 

Misliker sterkt denne typen journalistikk, gjør bare at jeg søker informasjon andre steder.

 

Hva er galt med vinklingen i ingressen, egentlig? MAG er en kommersiell flopp, det er uomtvistelig. Er det det at et PS3-spill omtales i negativ sammenheng som er problematisk?

Lenke til kommentar

Ser ut som mange har problemer med å innse at spill er kommersielle produkt som er avhengig av salg for å kunne kalles en suksess.

 

Har vært fristet til å kjøpe det, men pga antall spillere så har jeg hoppet over. Med så mange tror jeg følelsen av å være avgjørende for utfallet ville vært fullstendig fraværende for min del.

Lenke til kommentar

Vil det si at alle spill som har solgt mindre enn 940 000 eksemplarer er en kommersiell flopp?

 

http://www.vgchartz.com/worldtotals.php?page=25&results=50&name=&console=&minSales=0&publisher=&genre=&sort=Total

 

Da er det utrolig mange spill dere må bruke betegnelsen flopp på.

 

Eller har Gamer.no inside information på hvor mye penger som er brukt for å utvikle spillet og regnet seg frem til at 940K solgte eksemplarer ikke er i nærheten av utviklingskostnadene?

Lenke til kommentar

I likhet med et MMO vil MAGs eksistens og suksess hvile direkte på hvor mange som spiller det x antall måneder etter utgivelse. At spillet solgte formidabelt var jeg ikke klar over, men det har ikke allverdens relevanse når folk gav det opp i ettertid. Frafall skaper mistillit blant utgivere og kundegruppen, svekker de videre inntektene (også via DLC og andre direkte inntjeningskilder) og sårer selskapet uavhengig av om salget i utgangspunktet var godt.

 

På samme måte er Age of Conan en flopp, til tross for at det satte rekorder for forhåndssalg og var svært populært da det kom.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Vil det si at alle spill som har solgt mindre enn 940 000 eksemplarer er en kommersiell flopp?

 

http://www.vgchartz.com/worldtotals.php?page=25&results=50&name=&console=&minSales=0&publisher=&genre=&sort=Total

 

Da er det utrolig mange spill dere må bruke betegnelsen flopp på.

 

Eller har Gamer.no inside information på hvor mye penger som er brukt for å utvikle spillet og regnet seg frem til at 940K solgte eksemplarer ikke er i nærheten av utviklingskostnadene?

Med tanken på at dette skulle ta opp kampen med MW2 som har solgte 8.76 millioner på PS3 alene og som fortsatt har titusenvis av spillere på til en hver tid så er det en ganske stor flopp, særlig med tanken på hvor hardt Sony "pushet" spillet. Spillet fikk vel heller ikke den mottagelsen som Sony hadde håpet på.

 

940 000 spill solgte er vel heller ikke opp til "standaren" på andre Sony "exclusives" når det kommer til salgstall, så det kan vel også sees på som en flopp fra den vinkelen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...