Gå til innhold

Disse vant Cataclysm-betanøkkel (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bah. :( Stor skuffelse.

 

Syns virkelig jeg burde vunnet, var jo tross alt 1:30 i odds for å vinne :p

Fikk prøve litt av en kompis, og Worgen starting zone er sinnsyk fet, og at man får visse abilities på MYE lavere level gjør det rett og slett morsomt å lvle.

 

F.eks: Druid: Catform på lvl 8. Mangle lvl 10, Ferocious bite lvl 10 osv :)

Endret av zawyer90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Er jeg i overkant gretten når jeg synes det er litt teit at man kan vinne uten å oppgi fullt navn?

 

For det første må jeg innrømme at jeg ble med litt under tvil siden jeg synes det er et onde å få navnet mitt publisert i øst og vest (for det tilfellet at jeg skulle ha vunnet) - og jeg ville helt klart brukt et pseudonym hadde jeg skjønt at det gikk an. Så jeg skjønner absolutt de som ikke har oppgitt navn.

 

Det jeg ikke helt skjønner er hvordan gamer.no føler at det er en rettferdig konkurranse når de kun har en mailadresse og et pseudonym. Det hadde ikke vært alt for mye arbeid for den ivrige å lage 100 mailadresser og sende inn 100 svar. Og uten navn er det heller vanskelig å skille ut duplikater. (Ikke at fullt navn ville vært helt sikkert, men det ville vært mer sikkert - i alle fall hvis det var en sjanse for at blizz sjekka kontonavn opp mot deltagernavn)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...