Gå til innhold

Tynn PS3 neste uke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje det å holde tilbake et kjøp ikke var så dumt!

Ja, helt klart. Om prisen er riktig blir det nok denne. Om da ikke den er strippet for spesielle ting.

 

Ja, så klart. Har et lite håp om det stikk motsatte slik det var med PS 2 når den kom slim. Mer stillegående f.eks. Jeg aner ikke hvordan støynivået på en PS 3 er så det kan jo forsåvidt hende det ikke er så mye å gjøre med.

Lenke til kommentar

Dette har jeg sagt ganske så mye at en ny PS3-modell kommer! :)

Tror produksjonkostnadene har gått ned og da vil Elkjøp sikkert ha et tilbud på PS3 Slim for 3000kr eller mindre :)

 

Jeg vil så gjerne ha PS3 Slim!!!

Og støynivået på PS3 er den roligste av dem konsollene jeg har ;)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

PS3'en min står rett ved Xboxen, og etter noen minutter er det Sony's lille sorte som bråker mest. Riktignok uten drevet til 360'n igang, men det brukes bare for å installere spill.

 

Håper på en PS3 Slim så snart som mulig. Har for det meste oversett ryktene hittil, men nå kommer de i hytt og pine fra alle kanter så jevnlig at jeg nekter å ignorere dem lenger. Det var jo slik med PSP GO! også. Har sett veldig mange variasjoner på PS3-slim idéer, men ingen av dem ser så pene ut at det gjør noe. Håper ingen av bildene (jeg har sett) er ekte.

Lenke til kommentar

Håper heller de slanker prisen.

Produksjonskostnadene har jo visstnok gått ned ekstremt mye.. men jeg tror de venter med priskuttet til Tokyo Game Show i september.

 

Personlig liker jeg utseendet til PS3, og alle de slim-utgavene av de eldre konsollene ser jo helt HURRDURR ut. Regner med at denne, om den kommer, følger i samme rekke og blir grusom :)

Endret av Generalen
Lenke til kommentar

Et priskutt er de helt nødt til å komme med hvis de skal ende opp i nærheten av guidingen på 30% flere PS3 solgt på verdensbasis dette finansåret (tom. 30 Mars 2010). De var tross alt en del ned i første kvartal.

 

Tipper diverse sluttsalg til rundt $299 (2990,-) for den gamle modellen (men ikke et offisielt priskutt), $349 for den nye først (for å ta inn noen ekstra kroner fra de som bare ha slim med en gang), og så et offisielt kutt til $299 (+ evt. bundling) nærmere juletider.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Tror at det er godt mulig at en PS3 slim kan bli annonsert under GamesCon (?), og den vil isåfall få en lavere pris enn dagens PS3, men jeg syntes egentlig ikke noe særlig om slike tynne konsoller. Syntes førsteutgaven er den fineste, noe jeg også mener med PS2. Skjønnheten kommer innenfra.

 

 

Men angående det prismessige:

 

Om de kommer med en tynn ps3 vil jo spørsmålet være om de kommer til å la denne nye maskinen ha dagens pris, mens de senker prisen på dagens 80gb? For meg ser det slik ut, da de jo også må senke prisen på 80gb. om de skal levere en ny ps3 til en lavere enn dagens pris. 80gb bil nok uansett synke i pris.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...