Gå til innhold

Ubisoft utsetter spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå begynner jeg og bli mektig lei av at de utsetter Splinter cell. Det er greit de føler det trenger mere jobb, men når de utsetter det flere ganger, da blir det for drøyt for min del. Kan de ikke heller si at de utsetter det i 4 måneder i stedet for 2(et eksempel) og hvis de føler de er ferdig før det så kan de annonsere det i stedet, eller rett og slett si at det er utsatt og bare ikke gi noe dato.

Vel, jeg gleder meg fordet.

 

-TJ

Lenke til kommentar

Stort sett ser jeg bare på utsettelser som positivt. Det er bedre at det blir utsatt og at vi får et bra spill, enn at de slipper det med potensielle problemer. Samtidig er det greit at spillene slippes litt mer jevnt ut over året slik at vi har tid til å spille dem. Fra den 10 november blir det vel stort sett bare CoD MW 2 uansett :)

Lenke til kommentar

Ingen krise dette her for min del. Det kommer nok titler mot slutten av året som eg kan kose meg med uansett :) Har aldri vert den store SC tilhengeren, men det eg har sett hittil virker bare helt rått! RedSteel2 har eg forhåpniinger til, da det utnytter den geniale M+.

 

Syns det er greit de gir spillene litt ekstra overhaling eg, i mens kan eg kose meg med MW2,Uncharted 2 og Forza 3 ++

Lenke til kommentar

Gjør meg ingenting, ser frem til dette spillet om det blir sluppet i morgen eller i 2012.

Ubisoft tenker litt lenger her tror jeg, og forsikrer oss kvalitet igjennom hele spillet på alle tenkelige måter, finpusser hver eneste mekanisme og sjekker hver eneste pixel så vi ikke setter oss fast og alle tenkelige feil.

I min sterke gamer-tro er jeg helt sikker på at hver eneste gamer i verden er mer glad for et spill som fungerer 100% over lenger tid er mye mer kos enn et spill du spiller frem til det tar kvelden.

 

Elsker måten de projekterer text og video på i Conviction, hva jeg har sett, så om de klarer å gjøre det ENDA mer flawless og 'cut-to-chase' så for all del, jobb et år til om de trenger, jeg skal fortsatt ha Conviction(!).

Lenke til kommentar

"Dette er forøvrig ikke første gangen Splinter Cell: Conviction har blitt utsatt. Opprinnelig skulle spillet ha kommet ut i 2007."

 

Vel, dette er et helt annet spill. Det originale SC:C som skulle komme ut i 2007 ble kansellert, pga det lignet for mye på Assassins Creed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...