Gå til innhold

Krigen om Brütal Legend fortsetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er innom god del gamerforum i uka og de siste månedene virker det som om folks oppfatning er at Activision Blizzard er blitt det nye EA.

 

Og er ikke forbauset over hva Double Fine sier, grunnet Guitar Hero's suksess.

Trur det er altfor mange "suits" i Activision nå for dagen, for noen må jo skjønne dette er enormt dårlig PR.

Endret av Krusader
Lenke til kommentar

Dette er rett og slett idiotisk av Activision, hvorfor skal de kanselere et bra spill?? synes rett og hele Activision kan drite å dra. det verste er at de er villig til å drive et selskap konkurs bare forde de isje ønsker at noen andre skal gi ut spillet de sjøl isje ønsker å gi ut.

eg håper virkelig at de taper så grundig i denne saken og at spillet kommer ut som planlagt.

 

det andre som plager meg er at Activision får blizzard sitt navn med i slike saker med å si at Activision blizzard saksøker dem selvom de opperer separert og blizzard forholder seg helt til sine egne spill og isje har noe i denne saken å gjøre. så synes seriøst blizzard burde kvitte seg med Activision for det virker som de bare bringer dårlige tanker til blizzard navnet.

 

anyway eg gleder meg veldig til brutal legend kommer, skal garantert kjøpe det og Activision kan drite å dra^^

Lenke til kommentar

Gormers, din mening har da ca alt å si? Du er en kunde, noe enhver bedrift er avhengig av å ha ett godt forhold til, alle kunders mening har noe å si. Å bagatellisere det er ikke bra ;p

 

Huff, slenger meg på at jeg ikke liker at blizzard's navn blir dratt med i slike ting. Syns hele saken er sær, som en unge som ikke vil ha en leke før en annen unge vil ha den...dog jeg lurer på hvordan de har tenkt å bevise activisions intensjoner i dette, det virker bra søkt.

Lenke til kommentar
Trist sak! Kjipt å ha enda en utvikler på lista over utviklere man ikke liker.

 

Ikke skjønner jeg hvordan de hadde tenkt å koble dette opp mot Guitar Hero heller, eller hvorfor.

 

Kanskje at man måtte bruke Guitar Hero-gitaren innad i spillet som minigame eller som en del av spillet? Eller en Guitar Hero: Brütal Legend Edition.

 

For de som synes det er trist at Blizzard navnet dreges med, kanskje ta en titt på denne angående Starcraft 2 uten LAN:

http://www.gucomics.com/comic/?cdate=20090630

 

Syntes kommentaren var ganske god selv.

Lenke til kommentar
Trist sak! Kjipt å ha enda en utvikler på lista over utviklere man ikke liker.

 

Ikke skjønner jeg hvordan de hadde tenkt å koble dette opp mot Guitar Hero heller, eller hvorfor.

 

Kanskje at man måtte bruke Guitar Hero-gitaren innad i spillet som minigame eller som en del av spillet? Eller en Guitar Hero: Brütal Legend Edition.

 

For de som synes det er trist at Blizzard navnet dreges med, kanskje ta en titt på denne angående Starcraft 2 uten LAN:

http://www.gucomics.com/comic/?cdate=20090630

 

Syntes kommentaren var ganske god selv.

 

Har du noen lenke til guitar hero saken? Hørtes for dum ut til å være sann.

 

Og ja, Sc2 uten lan er nok pga pirat kopiering. Vi kan vel se hvem som greier å finne 10,000 wc3 himachi nettverk først?

Lenke til kommentar
Gormers, din mening har da ca alt å si? Du er en kunde, noe enhver bedrift er avhengig av å ha ett godt forhold til, alle kunders mening har noe å si. Å bagatellisere det er ikke bra ;p
Jeg kommer fortsatt til å kjøpe CoD MW 2 og alle andre spill de kommer med som er bra 8D
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Activision forstår at de gikk på en smell, og at det kommer til å bli en kjempesuksess, da gjør de alt de kan for at EA ikke skal tjene på deres feil. Idiotisk.

Lenke til kommentar

Og det som kanskje er enda mer trist, er at hvis Brütal Legend stoppes helt fra å utgis, så er det som artikkelen sier, Double Fines fremtid som står i fare.

Hvis dette blir tilfelle, vil et av verdens største spill-selskap klart å egenhendig drepe et av de få "små" spill-utviklerne som faktisk kan konkurrere med de største når det kommer til kvalitèt.

 

Jeg har ventet på spillet helt siden det først kom info om det, og jeg kjenner frustrasjonen bobler opp.

Klarer Activision-Blizzard å få stoppet hele Brütal Legend utgivelsen, vil jeg boikotte selskapet for alltid, og spre så mye dritt jeg kan.

Dette er rett og slett usmakelig!

Og når det kommer til troverdighet, skal jeg hilse og si at Tim Schafer er den representanten jeg har mest tillit til i denne saken.

 

Jeg er seriøst så frustrert at jeg ikke får lagt nok ord på det.

Lenke til kommentar
Trist sak! Kjipt å ha enda en utvikler på lista over utviklere man ikke liker.

 

Ikke skjønner jeg hvordan de hadde tenkt å koble dette opp mot Guitar Hero heller, eller hvorfor.

 

Kanskje at man måtte bruke Guitar Hero-gitaren innad i spillet som minigame eller som en del av spillet? Eller en Guitar Hero: Brütal Legend Edition.

 

For de som synes det er trist at Blizzard navnet dreges med, kanskje ta en titt på denne angående Starcraft 2 uten LAN:

http://www.gucomics.com/comic/?cdate=20090630

 

Syntes kommentaren var ganske god selv.

 

Har du noen lenke til guitar hero saken? Hørtes for dum ut til å være sann.

 

Og ja, Sc2 uten lan er nok pga pirat kopiering. Vi kan vel se hvem som greier å finne 10,000 wc3 himachi nettverk først?

 

AltF4 spurte hvordan de hadde tenkt å koble det opp mot Guitar Hero og jeg sa kanskje de ville ha gitaren i tillegg til kontrolleren.

 

PS: Lenket til SC2, ikke grunnet spillet, men at når Activision tar kontroll så er det pengene som rår uansett hva.

Endret av Krusader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...