Gå til innhold

LIVE: Vi følger iPad-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steve Jobs disser Galaxy Tab og Android. Takker, da vet vi at du er og forblir en kjempedust.

 

Virkelig? Virkelig? Stakkars deg.

 

 

Nei foreløpig ser det meget bra ut. 33% tynnere, lettere, hdmi ut, like bra batterilevetid, god pris.

Solgte akkurat ipadden min i dag for 2500 kr, 500 kr mindre enn jeg kjøpte den for, så er klar for å bestille meg ny.

Om ikke en av honeycomb tabbene frister meg for mye.

Lenke til kommentar

Men en ting jeg er skeptisk til er hodetelefonutgangen, basert på bildene hos Engadget/Macworld. Ser ut som om de muligens har begått den samme tabben som på 1. gen iPhone, slik at det ikke alle minijackplugger passer like godt, pga fordypning rundt utgangen.

 

Får håpe jeg tar feil, for det er rimelig talentløst hvis de har klart å begå den samme tabben en gang til.

Lenke til kommentar

Så hva har iPad 2 som ikke en Honeycomb tablet har?

 

Noen fine ting fikk iPad 2 ja, men problemet er at en iPad 2 aldri kommer til å friste når en Motorola Xoom f.eks har mye mere funksjoner og et OS som knuser iOS til iPad i absolutt alt.

 

Og ikke nok med det, når Steve Jobs kan stå å vise hvor mange apps iPad har og sammenligne det mot hvor mange Honeycomb har som ikke en gang er kommet ut på markedet enda. Da går man for langt. Man tar ikke Apple helt seriøst da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"En annen nyhet som vi har sett i Beta-utgavene av iOS er muligheten til å gjøre iPhone 4 om til en liten lommeruter for deling av internett. Denne funksjonen blir ikke tilgjengelig for iPad 2." Betyr dette at iPad 2 ikke får muligheten til å gjøres om til en ruter, eller at iPad 2 ikke vil støtte tilkobling av slike? Mao, kan jeg bruke min iPhone 4 som jeg bruker den på iPad idag på iPad 2? Mye mulig det bare er jeg som blir i tvil av den setningen, noe annet ville virke totalt koko!

Lenke til kommentar

Flott at den kommer med kamera! Synes iPad er et bra konsept for filmtitting, spill og generell tidsfordriv, men savner at det ikke finnes en applikasjon der en faktisk kan laste ned filmer lovlig. Ganske tungvint at en må laste den inn via en datamaskin.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...