Gå til innhold

LIVE: Vi følger iPad-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flash Player er et savn. :(

 

Javisst. Hvordan kan jeg nå vite om jeg har blitt besøkende nummer en million?

 

Noen fine ting fikk iPad 2 ja, men problemet er at en iPad 2 aldri kommer til å friste når en Motorola Xoom f.eks har mye mere funksjoner og et OS som knuser iOS til iPad i absolutt alt.

 

Hahahahaha, kos deg med .mkv filene dine du.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flash Player er et savn. :(

 

Javisst. Hvordan kan jeg nå vite om jeg har blitt besøkende nummer en million?

 

Noen fine ting fikk iPad 2 ja, men problemet er at en iPad 2 aldri kommer til å friste når en Motorola Xoom f.eks har mye mere funksjoner og et OS som knuser iOS til iPad i absolutt alt.

 

Hahahahaha, kos deg med .mkv filene dine du.

Når ble mkv filer et problem for Android?

 

Jeg kan til og med kjøre mkv filer med min Sony Ericsson XPERIA X10 telefon som har Android 2.1. Om jeg kan kjøre filene der (ikke dermed sagt at dem går knirkefritt på mobilen), så kan definitivt en Motorola Xoom kjøre det knirkefritt og uten noen som helst problem.

 

Men jeg regner med at du ikke hadde noen argumentasjoner mot det jeg sa, så du måtte komme med et latterlig utsagn / latterlig dårlig unskyldning som ikke hjalp mye.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Javisst. Hvordan kan jeg nå vite om jeg har blitt besøkende nummer en million?

 

 

Hahahahaha, kos deg med .mkv filene dine du.

Så usaklig man var i dag. Jeg har ikke noe behov for flash, men ser at andre har det, og da er det fint at de har muligheten for å skru det av eller på? Eller?

 

Jada, de fleste android-enheter kan spille av mkv. Pluss omtrent alle andre formater.

Lenke til kommentar

Steve Jobs disser Galaxy Tab og Android. Takker, da vet vi at du er og forblir en kjempedust.

Kanskje fordi han vet at Google og Samsung trygt kan overlate den slags aktiviteter til sine brukere. :innocent:

 

Noen fine ting fikk iPad 2 ja, men problemet er at en iPad 2 aldri kommer til å friste når en Motorola Xoom f.eks har mye mere funksjoner og et OS som knuser iOS til iPad i absolutt alt.

Så frister den ikke deg, men det var antagelig gitt på forhånd...? Minner meg om den gangen (har antagelig fortalt det før) jeg gikk inn i en fotoforretning i Chinatown i SF og skulle vise hvor flink jeg var til å prute. Så jeg plukket fram et kamera og begynte å diskutere om det hadde bra nok linse med i prisen. Fyren bak disken så på meg og sa "Jeg vet, og du vet, at du ikke kommer til å kjøpe kameraet av meg uansett til en pris jeg er villig til å selge det for. Så hvorfor skal vi kaste bort tiden med å diskutere spesifikasjoner?"

 

Forumet er litt anderledes, her er det nettop diskusjonen som står i sentrum, siden vi ikke skal kjøpe av hverandre. Men dermed er det heller ikke så interessant hva den enkelte lar seg friste av. Enn så lenge selger iPad i bøtter og spann, og hva hver og en av oss foretrekker er individuelt.

 

Og ikke nok med det, når Steve Jobs kan stå å vise hvor mange apps iPad har og sammenligne det mot hvor mange Honeycomb har som ikke en gang er kommet ut på markedet enda. Da går man for langt. Man tar ikke Apple helt seriøst da.

Men det er da helt relevant hvor mange applikasjoner som finnes? At det kommer til å bli flere etterhvert er sikkert, men det hjelper ikke den som skal kjøpe seg plate nå. Kanskje kommer de ikke før begge disse er gammeldagse og du "må" bytte i alle fall...

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror neppe det blir noen ipad på meg, men dette er en bra oppdatering hardware-messig, man kan kanskje argumentere for at gen1 burde hatt endel av dette, men de har ihvertfall tatt tak i de fleste tingene som ikke var så bra i gen1, og ytelsesmessig er det en oppgradering på forventet nivå.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe behov for flash, men ser at andre har det, og da er det fint at de har muligheten for å skru det av eller på? Eller?

Selvsagt, og da kjøper de ikke iPad. De som vil ha iPad og Flash blir nødt til å velge. Sånn er det bare.

 

Geir :)

 

Sånn er det, men det er hakket mer interessant å diskutere produkter, fordeler, ulemper, forbedringspotensial og andre ting, enn om alle bare skulle skrive "produktet er som det er, take it or leave it" i hver eneste post :)

 

AtW

Lenke til kommentar

bamsefar: Hverken iPad eller iPad 2 vil kunne gjøres om til en ruter - men begge kan enkelt kobles til en ruter. En iPhone 4 og en iPad uten 3G-tilkobling vil være en kombinasjon som drar maksimalt nytte av det, for eksempel.

 

Takk for oppklaringen! Var klar over at iPad ikke kan gjøres om til ruter, men teksten fikk meg et lite sekund til å tvile på om iPad 2 ville ha noen form for sperre for å kunne bruke iPhone 4 med 4.3 som hotspot. Har nemlig planer om å spare noen kroner ved å ikke kjøpe 3G versjon! :)

Lenke til kommentar

Sånn er det, men det er hakket mer interessant å diskutere produkter, fordeler, ulemper, forbedringspotensial og andre ting, enn om alle bare skulle skrive "produktet er som det er, take it or leave it" i hver eneste post :)

Joda, men forbedringspotensialet i Flash-støtte har vært diskutert til døde i alle tråder om iPad/iPhone. Det burde kanskje hatt en egen tråd... :hmm:

 

Det er litt som når jeg så meg om etter ny bil. Før jeg bestemte meg var det mye rart jeg ønsket meg, blant annet 4WD og en toseters sportsbil type SLK. Jeg kunne postet på Mercedesforumet at SLK burde hatt 4WD, men jeg tror vel kanskje at folk hadde blitt litt trøtt av meg om jeg skulle gjenta det hver eneste gang noen postet noe om SLK. Det er jo slik at de fleste av de som har en slik bil har kjøpt den vel vitende om at den bare trekker på bakhjulene og synes at det er greit.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...