Gå til innhold

Altibox lanserer filmportal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har jo komprimering mye å si da, har sett mye rart av 1080P som likså greit kunne vært 720P eller enda lavere oppløsning..

1080P med under 10mbps bitrate så kan du likså greit gå ned på 720P med samme bitrate, det gir minst like bra bilde om du spør meg.

 

Nå som GET kjøper opp Homebase så er jeg spent på hva som vil skje med Altibox? Kan vell være at GET ønsker å kjøpe opp disse også nå som de vil kraftig inn på fibermarkedet i Norge?

Homebase har vært avleggs fra starten av, så selv GET burde vell klare å øke kvaliteten der, Altibox derimot har klart seg overraskende bra og levert god kvalitet.

Lenke til kommentar

Det var på tide at de gjorde noe med filmportalen deres. Den som er i dag er skuffende dårlig. Det som er mest skuffende er utvalget, men også uoversiktlige menyer som er trege og lite filmer. Ofte stopper filmen opp midt i, og en må trykke på play igjen for at filmen skal fortsette.

Blir spennende å se hva de kommer til å levere og når det starter opp og om de gjør noe med prisen.

Lenke til kommentar

Håper de får dette til fungere bra etterhvert, dette er nyttige tjenester, som også kan øke etterspørselen etter fiber.

 

AtW

 

Ja det er veldig nyttig. Det virker som om det har vært for liten konkurranse på fiberområdet. Her hvor jeg bor har det kun vært en leverandør og prisen har vært flat siden 2008 uten noen større endringer av innholdet. Andre steder jeg har bodd så har pris og hastighet endret seg oftere, men der har det vært mye større konkurranse.

Jeg vet ikke om det er tilfeldig, men Altibox lanserer dette her nesten samtidig med at Get lanserer fiber på flere steder de ikke har gjort tidligere...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...