Gå til innhold

Feature: Blu-ray-utgivelser i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Pasific <3

 

En jeg har nå hatt BAnd of brothers liggende her i Blu-Ray utgave i nesten ett år så jeg regner emd detter er e Skandinavisk utgave med norske tekster osv?

Alle utgivelser vi fører opp er fra norske distribuenter, og da følger det i de aller fleste tilfeller med norske undertekster :)

Lenke til kommentar

Kunne banne på at jeg hadde sett norsk BoB (aka "Krigens brorskap") på bluray i norsk utgave for lenge siden, men kanskje det var DVD...

 

Uansett, engelsk originalutgave i Limited Collectable Tin-boks vs. norsk utgave i jallaboks til dobbel pris er en no-brainer for meg. I hvert fall så lenge det er vanlige engelske subs for vanlige, hørende personer på førstnevnte.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

The Pasific <3

 

En jeg har nå hatt BAnd of brothers liggende her i Blu-Ray utgave i nesten ett år så jeg regner emd detter er e Skandinavisk utgave med norske tekster osv?

The Pacific & Band of Brothers er to forskjellige serier laget av samme selskap.

 

Band Of Brothers: "E" Easy Company 101st Airborne fra trening i USA til seier mot Tyskland.

The Pacific: Handler om 3 marinesoldater gjennom kamper i Stillehavet mot Japan.

 

To av mine favoritt serier :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...