Gå til innhold

Test: True Image Home 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installasjonen av 2011 trial feilet på min win7 pro 64-bit og etterlot seg en helsikes manuell ryddejobb jeg nok aldri får ferdigstilt.

 

I tillegg feilet betalingen av 2011 programmet på nettsidene som gjorde at jeg forsøkte trial, noe jeg er glad for da jeg neppe kommer til å kjøpe noen acronis versjon heretter.

 

Shadowprotect hadde flotte funksjoner ift. den virtuelle verden, jeg kjøper heller den nå.

Lenke til kommentar

Det hørtes jo skummelt ut, dersom programvaren til Acronis har blitt dårlig skrevet.

 

Acronis har også mer avanserte løsninger å by på, alt etter hva man har behov for:

 

http://www.acronis.eu/backup-recovery/advanced-server-virtual/

 

Markedet for produkter ala Acronis True Image er stort, noe kanskje denne Wikipedia-siden tydeliggjør:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_disk_imaging_software

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg var veldig glad i Acronis TI tidligere, men for en del år siden begynte de å virkelig tulle det til. Ja, det har bøttevis med funksjoner, men hva hjelper vel det når de ikke virker og man ikke engang kan stole på det mest grunnleggende, nemlig backup imaget?

 

Selv bruker jeg O&O DiskImage nå.

Lenke til kommentar

En negativ ting jeg merket er at når jeg skulle ta en full disk backup/image og lagre dette på en nas som står i huset så temp lagrer den hele imaget først. Det er litt problematisk dersom man har f.eks en 80gb SDD. Da har man ikke plass til backup. Da må jeg koble til en ekstern hdd, og deretter flytte imaget over til nasen. Tungvindt.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...