Gå til innhold

Mer spillstash fra Logitech


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes G510 ligner mye på G19, bare med flere makrotaster, uten den teite dreibare fargeskjermen og til halve prisen! Hvis dette tastaturet klarer seg med strømmen det får fra USB-porten, da går jeg til innkjøp og legger samtidig G19 på hylla.

 

En av grunnen til at jeg liker G510 bedre enn G19. Egen strømkontakt på G19! Tviler på at det er strømkontakt på G510 fordi det ikke er en så stor farge skjerm på det. Den som trekker strøm tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg føler jeg egentlig sløste vekk pengene mine ved å kjøpe G19 tastaturet tidligere i sommer. Dette pga at det knapt finnes apps som man kan bruke. Føler jeg hadde mer bruk for G15 da jeg fikk utnyttet tastaturet mer. Virker som om G19 var et feilsteg for logitech selv om tastaturet teknisk sett er bra.

 

Det nye tastaturet fra logitech virker lovende, men jeg kommer ikke til å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Tviler på at det er strømkontakt på G510 fordi det ikke er en så stor farge skjerm på det. Den som trekker strøm tror jeg.

G19 fungerer også som USB-hub, og det trekker vel også en del strøm. Jeg tror ikke G510 har denne funksjonen, men den blir heller ikke veldig savnet.

Yep, de er nødt til å ha ekstra strøm på G19 pga USB portene. Hadde vært kjekke å bruke om de ikke var plassert så knotete, et par USB'er over M-tastene kunne gjort seg til minnepinner etc. Nå bruker jeg bare en av USB utgangene til en Joystick (G940) som står fast.

 

Jeg synes også logitech etterhvert begynner å få litt vel mange Gxxx varianter av både mus og tastatur...

Lenke til kommentar

G700 er fantastisk.

Passer godt i hånden min, gjennomtenkte knapper, har ikke merket noen form for lag på trådløst. Brenner riktignok gjennom batteriet på en maratonsession med gaming, men det går greit å bruke med kabel.

 

G930 har ifølge Logitechs eget supportforum de samme driverproblemene som G35 har (Win7 64 + BFBC2 = minnelekkasje i driverne + BSOD). Logitech har ikke oppdatert G35s drivere på 12 måneder, og ignorert dette problemet i 10.

Lenke til kommentar

G700 er fantastisk.

Passer godt i hånden min, gjennomtenkte knapper, har ikke merket noen form for lag på trådløst. Brenner riktignok gjennom batteriet på en maratonsession med gaming, men det går greit å bruke med kabel.

 

G930 har ifølge Logitechs eget supportforum de samme driverproblemene som G35 har (Win7 64 + BFBC2 = minnelekkasje i driverne + BSOD). Logitech har ikke oppdatert G35s drivere på 12 måneder, og ignorert dette problemet i 10.

 

Hvor har du testet Logitech G700 :dribble: ?

 

Drivere til logitech + Win7 64 funker egentlig ikke i det hele tatt! Må kjøre i kompitibelt modus som Vista eller no... Det er no dritt.

Lenke til kommentar

Alle 3 produktene var meget pene, men jeg kan ikke si jeg ser noen store gjennombrudd her.

 

Spørsmål:

Jeg har et G15 tastatur liggende. Det var vel og bra det, men tastene bråkte noe forferdelig. Er det noen her med erfaring fra de nyere versjonene som vet om dette har bedret seg?

 

Jeg er glad jeg har tastaturet, men om de andre tastaturene i serien bråker liker mye, vil jeg neppe bruke så mye penger på det.

 

Takker for evt. svar smile.gif

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Så..

 

Logitech Wireless G930 er i bunn og grunn et litt lettere trådløst G35? Ser ut som spesifikasjonene (utenom det faktum at det da faktisk er trådløst) er nærmest identisk med G35? Visstnok samme lydkort kombinert med de eksakt samme driverne (!)

 

Interessant, ser så absolutt fordelen med trådløst headsett som det fungerer godt i praksis for det finnes ingen kabler rundt PC-en som irriterer meg mer enn de som går til headsettet, for ikke å snakke om at 9 / 10 tilfeller hvor et av mine headsett dør så er det på grunn av brudd på kabelen.

 

Men her må virkelig Logitech få orden på driverne og få ut noe som faktisk er 100% Windows7 kompatibelt! Hva er greia med det ALLTID ser ut som det er lydkort drivere som skal absolutt skal være noe mongo med? Ikke siden tidlig XP-dager har jeg hatt noen særlig problemer med drivere, med unntak av Creative drivere i kombinasjon med Windows Vista 64bit, også Asus Xonar lydkort drivere til Windows Vista / Windows7 og nå sliter Logitech med lydkort driver til sitt G35 (og G930 ettersom de bruker de nøyaktig samme driverne) til Windows7? BSOD med endel spill på grunn av mem leaks og du må faktisk kjøre driver installasjonen i Vista kompatibilitet modus?! Ei har det vell heller kommet noen oppdatert driver på 10mnd?

 

 

 

 

Logitech Wireless G700 er ikke noen blåkopi av verken G500 eller G9 slik som G930 er av G35, her har vi mye interessant i form av programmerbare G-knapper, en ny passform også er jo denne da også trådløs!

 

Denne har jeg faktisk skaffet allerede og er veldig godt fornøyd, merker ingen begrensinger på det trådløse sammenlignet med min G500 så det lover godt!

 

 

 

 

Logitech Wireless G510 virker svært lovende helt til det gikk opp for meg at denne faktisk IKKE er trådløs?!

Her skjønner jeg svært lite, vi har den evige diskusjonen om hvorvidt Gaming =! Trådløs osv.. Men når de først kommer med trådløst headsett og trådløs mus så tok jeg det nærmest som en selvfølge at også tastaturet ville være trådløst? Etter å ha testet G700 å opplevd at det faktisk på ingen måte fungerer dårligere trådløst enn min G500 med kabel så var jeg optimistisk og innstilt på å gå fullstendig over til trådløst og ditche alt av kabler som henger og slenger rundt på pulten, men tastaturet er altså ikke trådløst??

 

Mega skuffelse for mitt vedkommende og det gjør at jeg på ingen måter vurderer ett nytt G-serie tastatur, jeg har vært innom G15 rev, G15 rev2 og G19 og alle har skuffet så nå sitter jeg på Logitech Illuminated og må vell da heller vurdere Logitech Wireless Illuminted K800 når det kommer?

 

 

Hvorfor er ikke tastaturet trådløst når alt annet er trådløst? Hva er i det hele tatt vitsen med G510 om det ikke er trådløst? Det er jo en ren kombo av G15 rev1 + G15 rev2 med en liten dasj av G19? Du får de tre radene med G-knapper fra originale G15, med designet og utseende til G15 rev2 (samme LCD virker det som også?) med justerbar farge på baklyset som vi fikk med G19?

 

 

En ting er at G930 og G35 er så og si identiske, for det faktum at G930 er trådløst er jo faktisk en radikal forskjell, men når G510 ikke er trådløs så ser jeg ikke vitsen? Da den er så lik det vi alt har av G-serie tastatur?

Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke tastaturet trådløst når alt annet er trådløst?

Sikkert for å slippe å bytte batteri hver uke. Jeg hadde vært interessert dersom jeg fant et trådløst tastatur med mye av funksjonaliteten til G15/19/510, men oppladbart med mulighet for å bruke tastaturet mens det lader.

 

Ja, de burde lagd en avtagbar ledning så man kan ta med seg tastaturet i sofaen f.eks.

Lenke til kommentar

mao litt som koblingen på Performance MX musa, som er rett og slett genial...

micro-usb i front og funker mens lader samt bruker standard oppladbart AA-batteri, har prøvd med standard 1,5v AA batteri og funker det og...

mao man tar et Dinovo m.4stk AA batterier, putter på en usb tilkobling og masse ubrukelige knapper og skjermer og voila... et perfekt trådløst gaming tastatur :tease:

 

 

vil anbefale Perf. MX over noen som helst G-serie mus, men nå har vel ikke den nok knapper for "gamere" :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg synes G510 ligner mye på G19, bare med flere makrotaster, uten den teite dreibare fargeskjermen og til halve prisen! Hvis dette tastaturet klarer seg med strømmen det får fra USB-porten, da går jeg til innkjøp og legger samtidig G19 på hylla.

 

 

Etter å ha hatt G19 ei stund, hadde jeg ikke klart meg uten den "teite dreibare fargeskjermen".

 

03112010106.jpg

 

 

EDIT: Oops.. litt av en bump.. sorry.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...