Gå til innhold

Drillo - Bør han fortsette eller ikke?


Dotten

Drillo eller ei?  

90 stemmer

  1. 1. Bør Drillo få fortsette?

    • Ja! Nye Drillos for alt det er verdt!
      59
    • Nei, la oss prøve noe nytt.
      27
    • Vet ikke/ingen formening
      5


Anbefalte innlegg

Drillo ser ikke ut til å ha klart å rette opp etter Åge Hareide og sluttspillplassen ser ut til å ryke på målstreken. Men samtidig har han klart å pynte på sin egen statistikk og Norge har vel nå passert over 30 hjemmekamper på rad uten tap under Drillo. I år er det blitt 5 seire, 2 uavgjorte og 2 tap.

 

Bør Nils Johan Semb satse på fortsatt Drillo, eller bør det endring til? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er alt for enkelt å skylde på treneren. Norge må bare innse at dere ikke er så gode som dere tror. Om man ga treneren fred og tid til å bygge opp et lag tror jeg det ville gitt bedre resultater enn det konstante maset på nye trenere som finnes i de fleste lag idag.

 

Jeg synes ærlig talt at det er merkelig at Drillofotball brukes som et skjellsord. For det første spiller ikke landslaget så Drillofotball som mange skal ha det til. Og det å bytte taktikk tar tid. En tid dagens trenere ikke har.

 

For at Norges landslag en dag skal bli bra trengs det større satsing nedover i divisjonene og aldersgrupper. Samt at klubbene selv tar tak og utvikler talenter istedet for å kjøpe alt fra utlandet.

 

Hvilke andre alternativer enn Drillo er aktuelle? Slik det ser ut nå stemmer jeg for å fortsette med Drillo. Evt. en ny trener med nye visjoner som får tiden han trenger.

Lenke til kommentar

Fortsett med Drillo, alt annet hadde vært idiotisk. Startet med en imponerende seier mot Tyskland, ganske sikker på at Hareide ikke hadde greid det. Landslaget var jo helt ødelagt da Hareide ga seg, og Drillo har fått laget på rett spor igjen. Har klatret over 20 plasser på rankingen. Dessuten har vi ikke godt av et trenerskifte nå. Spillerstilen måtte ha blitt endret, osv.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Drillo bør uten tvil ansettes. Han har gjort det bra siden han kom tilbake, og han var legendarisk i sin første periode som sjef. Han er et unikum, og jeg vil anse det som en skandale om han ikke får lov til å prøve seg videre.

 

Snakk om å ødelegge skalaen for skandaler. Når man klarer å kalle det skandale når det ikke hadde vært en skandale.

 

Fortsett med Drillo, alt annet hadde vært idiotisk. Startet med en imponerende seier mot Tyskland, ganske sikker på at Hareide ikke hadde greid det. Landslaget var jo helt ødelagt da Hareide ga seg, og Drillo har fått laget på rett spor igjen. Har klatret over 20 plasser på rankingen. Dessuten har vi ikke godt av et trenerskifte nå. Spillerstilen måtte ha blitt endret, osv.

 

Nå er det vanskelig å ødelegge landslaget da. hva er det du snakker om egentlig? Å få skiftet spillestil hadde ikke akkurat vært negativt. under Drillo har vi vært mest suksessfulle når vi IKKE har spilt drillofotball...Vil da heller si at vi hadde hatt veldig godt av å få en annen trener enn Drillo...

 

Han bør fortsette er min mening, hadde han vært sjef når gruppespillet startet, så hadde vi vært i VM.

 

Han hadde vel et par kamper til å fikse det på. men han spilte uavgjort mot Island bl.a.

 

Og nei, Drillo bør ikke fortsette som landslagssjef. Nå har han dessverre signert da(og det før man visste om han kom til å kvalle oss) og det er lite å få gjort med det...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Var veldig positiv i starten, men denne kampen var dråpen som fikk begeret til å flyte over.

 

Nå er det faen meg nok. Eg er så jævla lei av å gå innmot hver kamp med ett snev av positivitet for så etter 4 minutter sitte å lure på hva eg egentlig satt å gledet meg til før kampen startet.

 

Nok er nok. Få inn noe nytt blod, både på trener siden og spillersiden. Forbanna lei av at folk hauser opp spillere som spiller i ditt og datt liager, scorer mål og blablabla, men med en gang de er på landslaget så ser de faen ut som de aldri har spilt fotball før.

 

Flau av dette landslaget.

Lenke til kommentar

Jeg klarer faktisk ikke helt se hva Drillo skulle gjort i dag. Om spissene hadde vært i slag, så hadde denne kampen blitt vunnet. Og det er faktisk ikke Drillo sin feil at spissene ikke klarer å putte ballen i mål. Ikke har vi flerfoldige spisser som kunne blitt brukt istedet heller.

Lenke til kommentar

Jeg klarer faktisk ikke helt se hva Drillo skulle gjort i dag. Om spissene hadde vært i slag, så hadde denne kampen blitt vunnet. Og det er faktisk ikke Drillo sin feil at spissene ikke klarer å putte ballen i mål. Ikke har vi flerfoldige spisser som kunne blitt brukt istedet heller.

 

Det må kunne går an å spille mer fotball selv for Norge mot et lag som Albania. Det vi så i denne kampen, var febrilsk lemping og pælming på måfå framover. Dette passer ikke med spillere som er vant til å spille konstruktiv fotball i klubbene. Det blir bare forvirring og tull, og så feiler man og mister ballen i et sett. Det var jo det vi så.

Lenke til kommentar

Var veldig positiv i starten, men denne kampen var dråpen som fikk begeret til å flyte over.

 

Nå er det faen meg nok. Eg er så jævla lei av å gå innmot hver kamp med ett snev av positivitet for så etter 4 minutter sitte å lure på hva eg egentlig satt å gledet meg til før kampen startet.

 

Nok er nok. Få inn noe nytt blod, både på trener siden og spillersiden. Forbanna lei av at folk hauser opp spillere som spiller i ditt og datt liager, scorer mål og blablabla, men med en gang de er på landslaget så ser de faen ut som de aldri har spilt fotball før.

 

Flau av dette landslaget.

 

Spillersiden???Har da ikke sett så lovende ut på mange år. Dette laget spilte uavgjort mot Sveits, husker du? U21 kvallet seg til Israel.

Lenke til kommentar

Jeg klarer faktisk ikke helt se hva Drillo skulle gjort i dag. Om spissene hadde vært i slag, så hadde denne kampen blitt vunnet. Og det er faktisk ikke Drillo sin feil at spissene ikke klarer å putte ballen i mål. Ikke har vi flerfoldige spisser som kunne blitt brukt istedet heller.

 

Du tuller sant? Hva med drillos spillestil som gjør at man må spille ballen frem hele tiden. Til pressede spillere, til spillere du vet at pasningen ikke kommer frem men slår den likevel. Lange baller til spisser som ikke har de nødvendige ferdighetene til å vinne mange luftdueller i løpet av en kamp. Det er en ganske evneveik taktikk å ha.

Endret av Step_up
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Drillo bør trekke seg umiddelbart hvis han har respekt for seg selv. Maken til utdødd dinosaur! Inn med friskt blod til de siste kvalikkampene slik at vi får forberedt oss skikkelig til neste EM-kvalifisering.

 

Kanskje. Men jeg sliter med å se hva selve Drillo gjør som er så feil. Se på den spillerstallen vi har. Det er ikke rare greiene. Det var 2 offensive spillere som holdt et brukbart inividuelt nivå i nærheten av de fleste Sveitserne. King og Braaten. Da kunne neppe noen andre ventet å fått til noe bedre heller. Norge spiller med ryggen mot veggen store deler av kampen fordi de aller fleste av dem er mye dårligere ballspillere.

 

Det er bedre mulighet til å bli god nok toer enn jeg trodde hvis vi vinner de to siste. Så Drillo fortsetter nok ut løpet. Ser ingen grunn til å klandre han spesielt slik så mange gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...