Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - Johnny™ - 50mm f/2.0


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Big brother watches big brother

post-59142-1254423948_thumb.jpg

 

utenfor børsen. Sikkerhetsvakten så mistenkelig på meg når jeg gikk rundt og knipset bilder av overvåkingskameraene :ph34r:

 

 

Det som egentlig skulle være dagens bilde ble uskarpt, så det legger jeg likegodt i en spoiler. Krever øvelse å skyte fra hofta...

post-59142-1254424068_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Jeg likte emo Pippi. :p

 

lo faktisk høyt når jeg leste den kommentaren. spot on!

 

Ville ikke brydd meg om det var uskarpt, jeg syns emo Pippi var tøffest. Bilder trenger ikke alltid være skarpe...

 

I Amerika hadde du sikkert blitt arrestert for hovedbildet ditt... =/

 

Forsåvidt sant nok, men jeg hadde ikke lyst til å åpne oktoberfesten med et uskarpt bilde, men samtidig likte jeg det såpass at jeg måtte slenge det med i en spoiler. Er litt forbannet på meg selv som hadde parkert grensen for auto-iso på 400 :no:

 

Men det er vel hensikten med utfordringen, å lære av sine feil og bli en bedre fotograf.

 

Fant et fint motiv på vei til jobb i dag, men når jeg tok frem kameraet så blinket det "Battery Empty" på skjermen. pokker. Jaja, har med lader, så det blir nok en runde i lunchen.

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer, sånt motiverer :thumbup:

 

I dag var det ufattelig surt ute, med stygg vind og kaldt regn, så det ble en kort runde. Hadde egentlig gitt opp å finne et motiv utendørs i dag, så etter at jeg var kommet hjem og gikk ut på balkongen for å fyre opp grillen når det kom en sliten veps og bestemte seg for å parkere tøflene på et bord.

 

post-59142-1254591743_thumb.jpg

 

Så - dagens motiv er ikke en død veps, bare nesten.

Endret av Johnny™
Lenke til kommentar
Savner litt mer dybdeskarphet, ellers tøftler! =)

 

haha, mye tørr humor ute og går om dagen.

 

Takker igjen for hyggelige kommentarer og kritikk

 

I dag var både veps og ikke-eksisterende tøff(t)ler borte, en skjære som spiste vepsen til frokost. Hadde faktisk ingen aning om at de spiste vepser, men de er vel ikke så nøye på det tenker jeg. Fikk knipset et par bilder av fuglen også, men med 50mm så er det begrenset hvor bra det kan bli på såpass avstand som det var. Derfor dropper jeg det, og slenger opp et fra jeg var ute med hunden i dag tidlig

post-59142-1254677912_thumb.jpg

 

Hunden dukker nok opp senere i oktober, kjenner at jeg begynner å bli styggforkjøla, så kanskje greit å spare noen innendørsmotiver til det blir enda mer kjipt og trist. Skal nok ikke se bort i fra at det dukker opp en katt eller to her også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...