Gå til innhold

Hold deg Wow-oppdatert på Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det årets MEST missvisende overskrift EVER!!!!

 

Du kan spille wow på Ipod du liksom.

 

At du kan bruke den til å lese av fra en web side som er tilpasset Ipod som gir den info om figuren du har eller andre. woohoo.

 

Hvorfor skal jeg gjøre det mens jeg eks er på tur?

 

"Vent litt mens jeg undersøker om wow personen min har riktige klær på seg i dag!"

 

 

www.wowarmory.com/ er grei mens du spiller eller om du vurdere annet utstyr om det gir deg noen fordeler enn det utstyret du allerde har.

 

Til og med ITAVISEN klarte denne artikkelen bedre.

World of Warcraft-app til iPhone

Noe de klarte for noen dager siden.

Endret av L..
Lenke til kommentar
Er du en av de som bruker både dag og kveld på å spille World of warcraft, og som kjenner det river i sjelen hver gang du må forlate PC-en og forholde deg til det virkelige liv? I så fall har Blizzard, selskapet bak spillet, en god nyhet til deg:

Jeg vil ikke kalle det for en god nyhet. De som spiller dag og natt og kjenner det river i sjelen (..) trenger mest av alt avvenning, ikke ennå mer tilgang til "dopet" sitt.

 

Det blir nesten som om overvektige skulle fått tilgang til instant doggybag med usunn hurtigmat uansett hvor de går. Eller som om alkoholikere skulle fått tilgang til evig selvfyllende lommelerker.

Lenke til kommentar

Slutt å syte over hva som er et liv og ikke. Hva DU velger å bruke tiden din til, er DITT valg og DITT liv. Hva andre velger å gjøre med SITT liv, er opp til de. Hvem er DU som bestemmer hva som er et liv eller ikke? Kanskje er DIN hobby totalt meningsløs for DE som spiller WoW?

 

Når det gjelder app'en, er den veldig bra. Responsen og kvaliteten er fremragende. En av de beste programerte programmene til iPhone jeg har sett. Hvor nyttig den er, kan kanskje diskuteres.

 

Men, man ER pålogget kontoen sin og kan holde kalenderen som er koblet til din char oppdatert. Så i prinsipp, er du pålogget og "spiller" selv om du ikke er direkte in-game.

 

Makan til negative holdninger. :(

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...