Gå til innhold

Anmeldelse: Fallout 3 (PC/PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, då var det her...eg likte godt dei to forrige spela, men har ikkje bestemt meg heilt for om eg skal ha dette enno. Dei seinare åra har eg stolt mindre og mindre på omtalar, eg finn ofte at min smak og anmeldarane sin ikkje er samsvarande. Det siste dømet var Civ4: Colonization, som i følgje Metacritic skal vere svært bra, men eg synest var uhyre skuffande. Gothic 3, som fekk slakt i enkelte omtalar, synest eg var steike bra. So smaken kan variere. Eg trur eg vil basere beslutninga mi meir på dei vanlege brukarane sin reaksjon denne gongen. Dei har heller ikkje det habilitetsproblemet ein del av dei profesjonelle har.

 

Mi favorittlinje frå omtalen: "Lite kommer gratis i Fallout 3"

Dette kan tyde på at Bethesda har gått bort ifrå "servere alt på sølvfat"-filosofien, noko eg likar svært, svært godt. :) Forhåpentlegvis blir dette meir som Morrowind eller Gothic, der du blir kasta ut i spelverda og må lære deg å klare deg utan alt for mykje hjelp. Det blir berre so mykje meir spennande og tilfredsstillande på den måten.

 

Dei linjene eg likte dårlegast: "Slikt blir likevel flisespikking. Du skal være særdeles bitter om du lar dette påvirke opplevelsen nevneverdig."

Dette høyrast veldig kjent ut...kor har eg det der ifrå? Åja:

"Visst er det småting å plukke på, men det er fare for at du er over gjennomsnittlig gretten om du lar deg irritere over noen av dem." :p

 

Kay

Lenke til kommentar

Kommer det på torsdag?

Jeg trodde release var på fredag.

 

Oh joy of joys! Da er det kanskje en mulighet for at noen butikker setter det ut i butikken allerede i morgen.

 

Jeg gleeeeder meg sliiiiik!

 

Men jeg leste på IGN at PS3-versjonen sleit med en bug som gjorde at spillet fryser når man får meldinger fra folk på vennelista. Kjenner gamer.no sin anmelder til dette problemet?

Lenke til kommentar
Kommer det på torsdag?

Ja, som beskrevet til slutt i anmeldelsen, og i produktbeskrivelsen øverst til høyre :-)

 

Er denne anmeldelsen basert på PC versjonen, ps3 verjsonen, eller begge?

Vi gir kun karakterer til de versjonene vi har testet, så med andre ord er anmeldelsen basert på begge disse versjonene. Det er kun Xbox 360-utgaven vi ikke har prøvd.

 

Edit: Dere kunne ikke lagt ut spesifikasjonene på testmaskinen?

Dette er fikset nå.

Lenke til kommentar
KayAU hehe nice det siste du skriver.. Men anmelderen har et poeng, ALT for ofte flames dette forumet over av fjortiser som sier at et spill er forferdelig dårlig pga av noe flisespikkeri som er helt irrelevant..

Jaudå, det kan godt hende han har rett i dette tilfellet. Dersom tidvis litt svake animasjonar verkeleg er det einaste nemneverdige problemet spelet har, skal eg nok klare å like det. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Et par kjappe spm

 

Skaleres fiendene slik som de gjorde i Oblivion ? (do not want)

Nei, Bethseda har heldigvis lært fra Oblivion :) .

 

Er det noe SecuRom eller slikt piss her ?

Er nok noen form for antipiratgreier, men ikke nært slik som SecuRom. Vil nok ikke bli plaget noe (hvis du ikke prøver å kopiere spillet da :p ).

 

Maks antall installasjoner alá Spore ?

Nei, og er heller ingen aktivering via nettet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...