Gå til innhold

Intervju: World of Warcraft: (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den tegneserieaktige grafikken er litt av grunnen til at WoW ser så greit ut som det gjør i dag. De som streber etter fotorealisme finner fort ut at de er utdaterte etter 1 år. Går man for en visuel stil der man kan legge seg på ett nivå og gjøre det hele gjennomført, får man en tidløshet som ikke funker for fotorealisme-horene.

Lenke til kommentar
Wrath Of Lich King kommer ut i bursdagen min :w00t:

Men eg like ikje at det koster i måneder

 

Og hvordan tror du Blizzard skulle hatt råd til å holde alle serverne oppe?

Ukentlig vedlikehold av alle serverne, komme med alle oppdaterinegne og utvidelsene om de faktisk ikke hadde hatt en slik avgift? :roll:

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker er at du må betale for tilleggspakkene. Mange andre MMO's tar ikke betalt for dem.

 

De burde greie å holde seg til enten å ta betalt pr måned eller pr tilleggspakke.

250 kr er da ikke spesielt mye...

 

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Med Blizzard får man utrolig mye morro for pengene, og man ser faktisk at pengene blir brukt.

Lenke til kommentar
Wrath Of Lich King kommer ut i bursdagen min :w00t:

Men eg like ikje at det koster i måneder

 

Og hvordan tror du Blizzard skulle hatt råd til å holde alle serverne oppe?

Ukentlig vedlikehold av alle serverne, komme med alle oppdaterinegne og utvidelsene om de faktisk ikke hadde hatt en slik avgift? :roll:

Ikke avskriv det som om det bare er utgifter som blir dekket med den månedsavgiften.

Since it's launch in 2004, World of Warcraft has cost Blizzard $200 million. That includes everything from coding, to server maintenance to customer service and billing.
-TenTonHammer

 

Med en hevdet andel av aktive kontoer på 10 Mill. og et veldig snillt estimat om at alle disse 10 mill. spillerne har et 6 måneders abonnoment, så er det $129,9 millioner hver måned, så å avskrive månedsavgiften som en vedlikeholdskostnad med et spill på denne skalaen er mildt sagt svakt :)

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Regnskapet viste vel at de hadde en fortjeneste på omtrent halvparten av det alle abbo. innbetalingene utgjør.

 

Faktum er at Blizzard er ett selskap. De er ikke en veldedighetsorganisasjon. De skal tjene penger. Når de leverer ett såpass solid, polert og ikke minst, gøyalt produkt som WoW, så synes jeg iallefall at de får tjene på det. Ja de hover inn i tonnevis. Men om det ikke var for den massive inntjeningen, så hadde vi heller ikke hatt ett så bra spill som WoW er i dag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...