Gå til innhold

Rock Band lanseres i smug (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen meg tragisk, hele greia. Hadde jeg ikke vært så veik mentalt hadde jeg boikotta hele greia, og venta på GHWT. (Nei, jeg klarte det ikke)

 

Uansett er det jo feil det EA-mannen sier, GHWT skal jo ha noe rundt 80 sanger, mens Rock Band bare har 55 eller noe slikt (uten bonus content) En kunne trodd at han mente med downloadable content, men det nevner han jo for seg, etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Rock Band 2 bør pokker meg komme fortere hit enn det tok Rock Band å bli lansert i PAL-land. Har sett at Harmonix skylder på at de er et lite studio, men de skrøyt jo av hvilke fordeler de ville ha med lisensiering av å ha EA og MTV med på laget, noe jeg hadde håpet ville gjøre denne jobben enklere.

Lenke til kommentar
Uansett er det jo feil det EA-mannen sier, GHWT skal jo ha noe rundt 80 sanger, mens Rock Band bare har 55 eller noe slikt (uten bonus content) En kunne trodd at han mente med downloadable content, men det nevner han jo for seg, etterpå.

Sitatet ble litt feil gjengitt (beklager), det er fikset nå. Silje er forøvrig navnet på kvinne, ikke en mann :-)

Lenke til kommentar
– Guitar Hero World Tour kommer til vinteren, med bedre kvalitet på instrumentene og mulighet for å lage og distribuere egen musikk. Hvorfor skal man kjøpe Rock Band-originalen nå?

Er dette sant? Jeg regner med sammenligningen gjelder GH:WT og RB2? Trodde RB2-instrumentene var mye bedre enn de gamle?

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar

GH:WT får 84 låter pluss to Guitar Battles. Det er bekrefta 16 låter som DLC og Neversoft/Activision har sagt at det vil bli lansert nytt DLC kvar veke for GH:WT.

 

I følge Wikipedia har Rock Band 2 75 setlistlåter og 9 bonuslåter, totalt 84 stykk. Om dette stemmer vil altså Europa få 16 låter mindre enn USA, nokon som kan bekrefte eller avkrefte noko her?

Lenke til kommentar

10 måneder er brutalt. Jeg er glad jeg har PS3 og har hatt Rock Band siden januar. Rock Band 2 kommer til meg om under en måned. Det fine med RB2 er også at man kan importere alle sangene fra enern. Så sammen med DLC, låter fra RB1 og RB2 får man et ganske heftig bibliotek av sanger! (jeg har brukt litt penger på DLC og vil ha godt over 300 sanger når jeg stapper inn RB2 plata :p )

 

Er spent på om GH:WT leverer sakene like bra, er vel ingen ting som tyder på at de ikke skal det! Lurer imidlertid litt på hvordan trommene skal fungere på tvers av spillene, siden GH trommene har 3 trommer + 2 cymbaler = 5 ting å slå på. Mens RB trommene har 4 pads. Har hørt rykter om at man kan kjøpe en ekstern cymbal til RB som vil løse problemet. Men aner ikke om dette stemmer

Lenke til kommentar
Lurte på det samme selv. Men google hadde svaret på 2 sec

 

http://www.fakeplasticrock.com/2008/07/16/...ock-band-drums/

 

Den vil gjøre om notecharten hvis du har plugget inn Rock Band trommene, fra 5 til 4 drums.

 

WT settet har også et par kule funksjoner, du kan f.eks. plugge inn et elektrisk trommesett, eller plugge inn pedal nummer to for dobbeltpedaler :D

 

Fett. Doble trommepedaler må has.Venter nok med innkjøp av trommer til GH:WT kommer. De ser sinnsyke ut med de to cymbalene. Lurer på om de er kompatible med RB2 ? Spiller RB nå, og liker det veldig godt. Mange fete sanger.

Lenke til kommentar
Lurte på det samme selv. Men google hadde svaret på 2 sec

 

http://www.fakeplasticrock.com/2008/07/16/...ock-band-drums/

 

Den vil gjøre om notecharten hvis du har plugget inn Rock Band trommene, fra 5 til 4 drums.

 

WT settet har også et par kule funksjoner, du kan f.eks. plugge inn et elektrisk trommesett, eller plugge inn pedal nummer to for dobbeltpedaler :D

 

Fett. Doble trommepedaler må has.Venter nok med innkjøp av trommer til GH:WT kommer. De ser sinnsyke ut med de to cymbalene. Lurer på om de er kompatible med RB2 ? Spiller RB nå, og liker det veldig godt. Mange fete sanger.

 

 

De skal det så vidt jeg vet.. Hvordan det skal fungere aner jeg ikke! Spiller du RB med gitar da eller? xbox eller ps3?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...