Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rutine på morningen


Btbw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg begynner 5.30 på morgenen og alltid hatt en dårlig døgnrytme, som ender med at jeg har alt for dårlig tid, så ender med at jeg altfor mye om morgenen. løper ut og starter opp bilen, så rett inn i dusjen, tar på arbeidsklær og ender som regel med at jeg ikke rekker og spise noe frokost. så nå har jeg begynt og lage meg noe mat dagen før som jeg kan gafle i meg på vei ned til jobben :p 

Edit: om dere lurer på hva jeg gjør hjemme nå da, så er det så enkelt som at jeg har fått brudd i den ene skulderen etter at jeg falt av bak på søppelbilen i en fart på ca 20-30 km. 

 

Noe som igjen gjør at jeg sover enda mindre på grunn av store smerter.

 

Endret av King123
Lenke til kommentar

Stå opp, gå på badet i bokser', pisse, vaske meg under armene, ha på deo, pusse tenna, kle på meg bukse, sokker, tskjorte, genser/skjorte, gå fra badet ut i gangen, på med ytterjakke, sko.... fra jeg står opp av senga til jeg er ut døra tar vanligvis 9 minutter. 

 

Kommer på jobb: Dobbel dose kaffe i en stor kopp, logge inn på pcn, lese nettaviser og epost, jabbe litt sjit med sidemann, jobbe... 

 

edit: 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

når står du opp? 0400?

 

 

06:00. Som regel går jeg ut døren rundt 9. Men akkurat nå har jeg ikke fått flere vakter på jobb. Så nå leser jeg bare skole hjemme. Morgen er min favoritt tid. Elsker å stå opp tidlig. Det er mørkt, og jeg kan kose meg med å lage frokost, fikse meg. Tenne lys og slikt. haha. Står opp tidlig uansett når jeg må gå ut.

Endret av Hannah00
Lenke til kommentar

 

når står du opp? 0400?

 

 

06:00. Som regel går jeg ut døren rundt 9. Men akkurat nå har jeg ikke fått flere vakter på jobb. Så nå leser jeg bare skole hjemme. Morgen er min favoritt tid. Elsker å stå opp tidlig. Det er mørkt, og jeg kan kose meg med å lage frokost, fikse meg. Tenne lys og slikt. haha. Står opp tidlig uansett når jeg må gå ut.

 

 

Du kommer til å få det travelt når du får 07-15 arbeid  :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...