Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Noen som spiller 3vs3? Dette er det eneste jeg spiller nesten, men finner aldri en ranked team jeg kan være med på. Spiller bare Fizz ;D

 

Da er sikkert injection gaming noe for deg. Register på www.injectiongaming.com og søk på www.injectiongaming.com/lolsoknad

 

Er det ikke lettere å bare legge hverandre til på skype elns å spille? Eller er det de internasjonale turneringene dere har tenkt å danne lag til?

Kan sikkert joine dere å spille(er plat 5), men gidder dessverre ikke registrere meg på siden for å være med :)

 

 

Tja, kordan server spill du på? Vi har ikke tenkt på noe turneringer enda, men vi prøver å få til, vi kommer kansje til å få prøvd å laget en Diamond team, men akkurat nu er vi bare 2 Diamonds, det er jeg og en annen fyr. Og de andre er gold,platinum,silvers, osv. Noen spiller kun normals og noen ranked. Hvis du ska være med i IG så må du registere deg og søke. Men vi kan jo sikkert spille

 

Legg meg til;

 

Er i Europe West ;D

 

 

Ka du heter på LoL? vil du joine injection gaming?

Lenke til kommentar

Hei, har noen forslag til en superbillig laptop 15-17' som kan kjøre LOL på medium settings på stabile 60FPS,, skal kun brukes til LOL og se filmer (på tur, hjemme har jeg stasjonær gaming pc) så jo billigere jo bedre. Takker for tips

Denne her er fin til det bruket:

 

http://www.multicom.no/Multicom-Xishan-W355S-15e6-Full-HD-Matt-Intel-Core-i5-4210Me-8GBe-1TB-7200e-GeForce-GTX-860Me-DVDRWe-Uten-operativsystem/cat-p/c1000042/p10629218

 

Evt. en 13,3 som er billigere og:

 

http://www.multicom.no/Multicom-Xishan-W230S-13e3-Full-HD-Matte-Intel-Core-i5-4200Me-8GBe-1TB-HDDe-GeForce-GTX-765Me-Uten-operativsystem/cat-p/c1000042/p10627258

 

Ingen av disse er "superbillige" men ser virkelig ikke vitsen med å kjøpe noe som såvidt funker. Evt. så er det jo billige acer/hp maskiner osv, men det er jo bare ræl i den prisklassen.

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen her på EUW som er ute etter et seriøst 5v5 team? Vi i SK Frost trenger en ny AD Carry.

Målet er å nå høyt opp på platinum iløpet av S4.


Krav:

Du må tåle å få konstruktiv kritikk.

Du må være en teamplayer, og kunne følge "ordre" fra shotcaller.

Ha skype og en god mic.

Noe krav til SoloQ divisjon har vi ikke, men vi ser for oss Gold+. Akkurat nå er vi 1 silver, 2 gold og 1 plat, og vi gjør det ganske greit, men vi har desverre måttet kicke vår ADC.


Send en PM om du er int., så kan vi slå av en prat.


Et lite bilde med stats fra de siste par ukene i 3v3 og 5v5.

4kwQRXl.jpg

Endret av JVMyhre
Lenke til kommentar

Hmm.. Hvis jeg ikke har misforstått så er faktisk SK Telecom T1 K ute og ikke kvalifisert til Worlds.

Dette etter å ha tapt 3-1 i best of 5 mot Samsung White i kvartfinalen i OGN.

 

SK Telecom T1 S er forsatt med og jeg regner nesten med at finalen i OGN blir SK Telecom T1 S mot Samsung White eller Samsung Blue.

 

Fans av LoL snakker ofte om OMG og SK Telecom T1 K og hvor gode de liksom er. Men Samsung White og Samsung Blue ser jo ut til å være minst like gode om ikke bedre. To veldig imponerende lag som jeg syns virker litt undervurderte blant europeiske og amerikanske LoL tilhengere.

Lenke til kommentar

Hmm.. Hvis jeg ikke har misforstått så er faktisk SK Telecom T1 K ute og ikke kvalifisert til Worlds.

Dette etter å ha tapt 3-1 i best of 5 mot Samsung White i kvartfinalen i OGN.

 

SK Telecom T1 S er forsatt med og jeg regner nesten med at finalen i OGN blir SK Telecom T1 S mot Samsung White eller Samsung Blue.

 

Fans av LoL snakker ofte om OMG og SK Telecom T1 K og hvor gode de liksom er. Men Samsung White og Samsung Blue ser jo ut til å være minst like gode om ikke bedre. To veldig imponerende lag som jeg syns virker litt undervurderte blant europeiske og amerikanske LoL tilhengere.

 

Nei serr? E SKT T1 ute?? Som jeg vet så hadde jo SKT og OMG de beste presentasjon på worlds Group stage i fjor. OMG er jo de som har mest sjanse til å vinne mot SKT trur jeg.

Lenke til kommentar

Hmm.. Hvis jeg ikke har misforstått så er faktisk SK Telecom T1 K ute og ikke kvalifisert til Worlds.

Dette etter å ha tapt 3-1 i best of 5 mot Samsung White i kvartfinalen i OGN.

 

SK Telecom T1 S er forsatt med og jeg regner nesten med at finalen i OGN blir SK Telecom T1 S mot Samsung White eller Samsung Blue.

 

Fans av LoL snakker ofte om OMG og SK Telecom T1 K og hvor gode de liksom er. Men Samsung White og Samsung Blue ser jo ut til å være minst like gode om ikke bedre. To veldig imponerende lag som jeg syns virker litt undervurderte blant europeiske og amerikanske LoL tilhengere.

Jeg tror dette har veldig mye med fanskare tilhørende stjernespillerne å gjøre, spesielt faker. Alle tror de er guder rett og slett, men på hjemmebane er det flere av de som er helt vilt gode. Ser man jevnt på ogn og de asiatiske ligaene er dette veldig tydelig.

 

At samsung lagene er gode er det ingen tvil om, og det er jevnere i korea og kina enn mange tror. I mine øyne så er det heller OMG og SKT1 som er overvurderte, enn at de andre lagene er undervurderte.

Lenke til kommentar

Det stemmer, SKT T1 K har fortsatt veldig gode sjanser til å kvalifisere til Worlds. De er ute av OGN, men skal nå spille NLB, og om de vinner dette er de garantert en plass til Worlds såvidt jeg vet.

 

Det er absolutt ingen tvil om at begge Samsung lagene er bedre enn SKT om dagen, og det kan fort bli Samsung White mot Samsung Blue i finalen i Worlds.

Lenke til kommentar

Oh.. oki.. Søkte ikke så mye på Google, så visste ikke at de hadde enda flere sjanser etter å ha blitt slått ut av sluttspillet i OGN.

 

Fikk bare med meg at Samsung White vant 3 strake games mot SK Telecom T1 K eller å ha tapt det første gamet i best of 5 i kvartfinalen i OGN.

 

Gleder meg uansett til Worlds. Blir morsomt å se hvordan NA og EU LCS lagene gjør det mot blant annet Samsung Blue og/eller Samsung White. De kan vel kanskje kvalifisere seg til Worlds begge to?

Lenke til kommentar

Det er jo bra for dem som faktisk har et helt team. SoloQ er nesten uspillbart pga flamers/feeders. Jeg trodde Cod var ille, men lol tar hele kaka. Er enkelte perioder jeg ikke gidder spille pga at jeg rett og slett blir sliten av alt våset.

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar

Samsung Blue er allerede klare for Worlds. Samsung White må vinne sin semifinale i OGN for å 100% sikret Worlds-plass, men kan kvalifisere seg også med tap i semifinalen.

 

NinjaChrister - SoloQ er langtifra uspillbart. Om du har så mye problemer som du påstår, så tror jeg det er på tide og ta seg en titt i speilet.

Lenke til kommentar

Det er jo bra for dem som faktisk har et helt team. SoloQ er nesten uspillbart pga flamers/feeders. Jeg trodde Cod var ille, men lol tar hele kaka. Er enkelte perioder jeg ikke gidder spille pga at jeg rett og slett blir sliten av alt våset.

 

Bare å mute spillere som whiner med en gang det, du får fortsatt se pings osv så det skader ikke så mye. Kanskje det får deg til å spille bedre også, siden du slipper å tenke på alle disse dustene som spiller :p Det er ihvertfall det jeg gjør, funker fett :)

Lenke til kommentar

Noen tanker rundt følgende mottas med takk :)

 

Jeg begynte å spille LOL i vår og etter å ha nådd level 30, havnet jeg i Silver V.

 

Veldig fornøyd med det men etterhvert som jeg spilte ranked, gikk jeg på tap etter tap etter tap. Følte selv at JEG spilte veldig bra i min lane men som team fungerte det så og si aldri og chatten ble bare toxic. Starter som oftest at folk ikke respekterte pickorder og trollet hele gamet. Så at jeg spilte for det meste med bronze-spillere og etterhvert havnet jeg selv i bronze 1.Utrolig kjedelig når man selv spiller relativt bra. Som main support, følgte jeg ordre og spilte på lag men det holdt ikke.

 

På unranked, vinner jeg rundt 70% av gangene og som oftere fungerer teamet mye bedre.

 

Er det slikt at bronze-spillere er i denne ligaen for de rett og slett er umodne, ikke klarer å spille som team og generelt er toxic? Er folk mer seriøs lengere opp i ligaene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...