Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kan godt stille opp om folk har lyst å snakke. er veldig glad å snakke så ja! ( kan snakke om alt og alle )

Bare å sende meg en melding på forumet med kontakt informasjon så kontakter jeg :lol:

er inne på forumet flere ganger per dag så hvis du sender meg en melding er jeg 100% sikker på at jeg kommer til å svare den dagen du sender meldingen

Hjelper alle i alle aldere!! uansett kjønn!

 

( trenger ikke navn eller noe, kun om du har lyst å dele det )

 

Har erfaring med litt av vært så langt...

- Gruppe press

- en far som stakk fra meg når jeg var yngre ( heldigvis tilbake nå )

- forhold

- selvtillits problemer

- mobbing ( har venner som ble mobbet og ble selv mobbet)

- Nikotin problemer ( Sluttet og startet som jeg fortsatt holder på med uheldigvis )

- Familie problemer

- hjulpet en vennine med stor deprasjon, angst problemer og selvmords tanker!

 

Dette er bare noe jeg har gått igjennom og hjulpet andre med

er åpen for Skype ( Samtale og text ) ,Facebook,kik også videre

(Om du vill ha hjelp av meg så er det bare å sende meg en melding på forumet så snakker jeg gladlig med deg )

Endret av Karwan.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg stiller dersom noen trenger å prate med noen.

Kontakt med per pm så finner vi måte å prate på.

 

Har personlighet erfaring med:

Mobbing

Lav selvtillit

Ensomhet

Depresjon

Søvnproblemer

Fedme

Konflikter i familien

Kreft i nære relasjoner

Få/ingen venner

 

Jeg kan godt prate om det meste forsåvidt. Som sagt bare å sende meg en pm så finner vi ut hvordan vi kan prate. Er ofte innom her.

Endret av Pugnax
Lenke til kommentar

Hei, jeg har et par ting jeg lurer på og håper noen mer erfarne kan hjelpe meg. Jeg er en 17år gammel jente som sliten med å komme over en gutt som dumpet meg for litt siden. Når vi var sammen fortalte han meg masse om sine følelser for meg, og de var sterke. Han ville til og med gifte seg med meg.

 

En kveld når jeg satt hjemme og ventet på han fikk jeg en laaang melding kl.03.00 om at han ikke var klar for et seriøst forhold osv osv. Jeg var knust og gråt i flere uker. Alt han hadde sagt betydde ikke mer. Er fremdeles lei meg fordi han gir hele tiden signaler som jeg tolker som om han er interessert. Han sender tilfeldige meldinger, liker ting som jeg poster på fb, kikker på meg med et trist blikk osv:/ han kom til og med bort til meg på byen når jeg snakket med en annen gutt å strøyk meg på ryggen mens han sa ''det er ikke meningen å ødelegge noe, går det bra?''.

 

Han flyr etter andre jenter på byen hele tiden, men ingen er interessert i han har jeg hørt. Han er i tillegg veldig kristen. Det virker som om han kommer tilbake eller gjør noe når jeg er med andre gutter. Jeg sa til han at jeg hadde funnet en annen og det virker som om han ble sur eller sjalu. Han er den første jeg har vært forelsket i noen gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Tipper han bare er en kontrollfreak som sliter med å gi slipp på deg. Ganske vanlig det, og ikke noe man egentlig kan noe for.

Lenke til kommentar

Jeg veit ikke helt hva jeg skal tro. I følge andre er han ute å prøver seg på nye jenter hver helg samtidig som han sender meg signaler om at han fortsatt liker meg, men ikke vil være sammen med meg. Det er også veldig slitsomt for meg som prøver å komme meg videre når han stadig kontakter meg for så å forsvinne igjen. I tillegg er det første gangen jeg har vært borti en gutt på denne måten og derfor er det litt dumt at han kanskje bare lekte med meg hele tiden.

Lenke til kommentar

Tipper han bare er en kontrollfreak som sliter med å gi slipp på deg. Ganske vanlig det, og ikke noe man egentlig kan noe for.

Så, dette er ganske vanlig? Puh, da er det ikke bare jeg som sliter mao. Men jeg skulle gjerne vist hvordan jeg kunne klare å leve uten kontrollen også, for det hadde vært befriende.

 

Unnskyld hvis jeg kaprer tråden eller oppmerksomheten fra noen andre, men er det ingen her som har noen gode tips og triks for å slippe å være en kontrollfreak som ikke klarer å gi slipp på ting?

Endret av branick
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er en mann på 23 år som nylig har funnet ut at dama er gravid. Vi har vært sammen i 4 måneder. Jeg sliter med å takle denne nyheten og humøret er veldig varierende.Jeg kan være deppa i mange timer om dagen og ikke skjønne hvordan vi skal klare oss. Men når jeg er aktiv så har jeg humøret oppe, siden det blir gjemt bort i hodet. Abort er ikke ett tema for henne. Jeg føler at forholdet vårt, fort kan begynne å skrante ettersom vi har forskjellige meninger om dette. Og ja jeg har snakket med hun! Jeg føler forholdet er alltid for ferskt for at vi skal vite om vi i det hele tatt kommer til å klare oss sammen de neste 9 månedene. Jeg søker etter en samtale partner som har opplevd det samme!



Anonymous poster hash: 78654...bef
Lenke til kommentar

Noen som er på nå?

 

 

 

Skulle hatt noen å snakke med om mitt forhold

 

Anonymous poster hash: cdeed...f88

 

 

 

Skulle hatt noen å snakke med. Jeg har problemer som går inn under familie, rus, steroider, jus, søvnproblemer og prostitusjon. Vanvittig mye å sitte inne med...

kjør på send meg en privat melding med kontakt informasjon om du vill snakke over chat eller så er det bare å sende en privat melding om dere har lyst til det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...