Gå til innhold

Dårlig dekning i din kommune?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Nord-Norge er flott hele året, men man trenger ikke dra dit for å oppleve dårlig dekning.

 

Når det gjelder bilen, så trenger han en med et digert dashbord. Sist gang det ble vist bilde av innsiden av bilen hans, hadde han 6 mobiler på dashbordet, og det var bare de vi så...

Lenke til kommentar

Pleier det å være sånn at hele kommuner har dårlig dekning? Det er vel ofte områder innad i kommunene som har problemer vil jeg tro. Og det kan gjelde store, innbyggerrike kommuner også. I kommunen jeg holder til i er det stort sett god dekning. Men i deler av huset jeg bor i er det nesten ikke dekning i det hele tatt. Kjedelig for meg. Men jeg har ikke mye tro på at det settes opp en ny basestasjon for å dekke det lille området jeg er så uheldig å ha havnet i, mobildekningsmessig.

Lenke til kommentar

bare for å sette det litt på spissen, man trenger ikke akkurat å kjøpe "luksusbil" for denne jobben ;)

men for alt vi vet kan jo det være hans egen bil :p

Firehjulstrekk bør være selvsagt for noen som kjører rundt i landet på denne måten, og det er faktisk svært få biler som leveres med ekte firehjulstrekk i dag. X5 er uansett mer miljøvennlig enn "tilsvarende" mer "solidariske" bilmodeller. Men han kunne like gjerne kjørt en 5-serie med xDrive og fått fantastisk komfort og bedre kjøreegenskaper kombinert med lavt forbruk.
Lenke til kommentar

hvorfor ikke spytte penger i en kampanje der DNT, folkehøyskoler etc måler dekningen ute i naturen istedenfor å kjøpe en diger SUV til en pompøs direktør. Evnt utvikle en app som rapporterer dekning og posisjon til brukerne...

 

Jeg ville utviklet en app, det koster betraktelig mindre, og i tillegg ville de fleste lastet den ned hvis det betydde bedre dekning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...