Gå til innhold

Microsoft sin E3 2014, spekuler og diskuter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen potensielle E3-annonseringer:

1. Eden Falls: Microsoft fikk nylig tak i rettighetene til domenenavnet "EdenFallsGame.com". De har også sikret seg rettighetene til varemerket "Eden Falls". Det finnes faktisk tre ulike muligheter for hva dette spillet kan være for noe:

a) Taktisk sci-fi RPG. fra fra Brimstone Internactive (med støtte fra Lift London). Dersom Lift London virkelig er med på prosjektet er det sannsynligvis et spill til Windows 8.

b) En gjenopplivelse av det kansellerte post-apokalyptiske spillet til Lionhead.

Dere kan lese mer om begge prosjektene her.

c) Noe helt nytt

2. Ori and the Blind Forest.
Microsoft registrerte varemerket for dette spillet samtidig som de registrerte varemerket for Tentacles: Enter The Mind fra Press Play. Vi vet foreløpig lngenting om dette spillet, men selve navnet høres jo spennende ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Tentacles: Enter The Mind kom ut på Windows 8 tidligere denne uken. Det er oppfølgeren til det første Tentacles-spillet som kom ut på Windows Phone (og iOS?).

 

Lenke: http://apps.microsoft.com/windows/da-dk/app/tentacles-enter-the-mind/3a6851b5-2160-40ff-b5d1-2285dc39801b

 

Det er forresten ganske underholdende.

 

Redigert: Ah, trodde du snakket om Tentacles, men det var vel Ori-spillet du mente.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Redigert: Ah, trodde du snakket om Tentacles, men det var vel Ori-spillet du mente.

Mhm.

 

Det hadde vært kult om Press Play hadde enda et platformspill på lur (i tillegg til Totem), men det trenger kanskje ikke å bety noe at varemerket ble registrert samtidig som Enter The Mind...

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Håper Ubisoft annonserer Furious 4 bare til PC, Xbox One og PS4 etter at spillet har ligget i utvikling og en overhaling siden traileren som ble vist fram på E3 i 2011. Gearbox burde vise at de kan lage noe nytt utenom Boderlands etter Aliens: CM-flausen. Dette ser så ut i området til Gearbox at jeg har litt tro, selv om jeg også er skeptisk.

 

Lenke til kommentar

Big Third-Party Xbox One Exclusive

A reliable source has confirmed that Microsoft is going to have at least one "big" third-party exclusive reveal during their stage show. We don't know the exact game, but our source said the game is both something "unexpected" and "something people will be really excited about."

 

http://www.gamespot.com/articles/e3-2014-rumors/1100-6419935/

Lenke til kommentar

Håper ikke jeg blir skuffa siden de har annonsert noe store first party-greier allerede.

 

Men Big third-party exclusive kan vel være Left 4 Dead 3 kanskje? Var jo en Valve-fyr mener jeg som ravet om at det var faktisk i utvikling (duh, siden det har vel tjent nok for en oppfølger vil jeg tro). Men igjen, så står det jo uforventet og big. Vet ikke helt om LFD 3 ville vært enten begge eller en av dem, uansett hvor mye jeg elsker den spillserien.

Lenke til kommentar

Blir kanskje litt offtopic nå, men du kan bare google etter Viva Pinata-cards. Går sikkert fint å bare vise det på en pad eller mobilen til kameraet.

 

 

For tidlig eller for sent for en State of Decay 2-annonsering for 2015? Eller kanskje en teaser som sier 2016. Siden det skal fokusere så mye på spill vil jeg tro at vi ihvertfall får et heads up på et spill som ikke kommer før tidligst 2016.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...