Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

War, liker du rma?

Har du for lite å passe på :)

Mine er 84c temptarget

Ja, 90% av 780ti ble 980.

 

 

La meg oppklare litt vedrørende dette punktet. Tror vi har hatt en RMA på stock kjøler, mens vi har bortimot 90% på Custom nesten samme hvilke merke vi snakker om, selv om MSI var de desidert dårligste løsningene. Veldig mange RMA på 780 ti kort ble til 780 ti naturligvis.

 

Men sannheten er at vi solgte ganske mange 780 ti kort for en hyggelig pris, samt noen ble gitt bort osv. Et lite fåtall ble til 980 (maks 4 kort vi har fått på denne måten).

 

Vi har ikke spekulert i denne sammenheng (RMA).

 

Det er stort sett penger i minus og ikke i pluss med denne hobbyen  :p

Lenke til kommentar

 

Jeg har jo mitt jallamodda R5. Har grei ventilasjon med viftene som er montert nu. Kan alltids legge til en 140mm på sidepanelet også, har jo en slik vifte liggende fra NB. Kan oppdatere med hvordan det går for min del med kortet og kabinettet når jeg mottar det.

 

Hvordan har du satt opp ditt R5 da? Jeg har 2 vifter som suger luft inn i front, en i bunn og kun en som suger ut bak. Åpner jeg i toppen vil jo det komme mer støy ut, og lettere for støv å komme inn der.

 

Beste er hive døra i søplet. Har ikke kastet mine dører søpla enda(ja mener kabb døra) og mindre strøm og varme. Men ja kaldere og mere hybel kaniner :rofl: Vifter bruker jo strøm, eller bruker deres vifter luft?, Ja vet dere er lei watt maset mitt :)

Lenke til kommentar

Merker at pascal yter bra på noen prosjekter, men får vi gamle core 18 osv så er det nesten ned på 980ti-ppd. 

 

Mine evga sc hjemme støyer ekstra mye, skranglete saker. 

Kjøper noen nye av annet merke, så får disse bare stå i man cave og støye så mye de vil. 

 

 

Edit: Merker en ting til, rommet de folder i hjemme blir ikke varmt slik 980ti ble. 

Skulle ikke mye til 

Endret av War
Lenke til kommentar

Mine evga sc hjemme støyer ekstra mye, skranglete saker. 

Kjøper noen nye av annet merke, så får disse bare stå i man cave og støye så mye de vil. 

 

Prøve MSI Gaming X....kan jo hende den nye kjøleren holder seg bedre. Den skal iallefall være mer stillegående sies det.

Lenke til kommentar

1080 skalerer veldig dårlig med hastighet når man er over et viss område mener jeg å ha fått med meg. Altså at gevinsten med OC er mindre på høyere hastigheter da forskjellen ikke er like stor.

 

Dette er jo noe jeg mener å ha fått med meg, og skal se om jeg få funnet noe fakta som støtter opp påstand min.... imorgen.  :xmas:

 

Ja 1080 stopper jo på rundt 2050-2150 Mhz på enkel vann og luft kjøling ser det ut som, og fra stock boost på de fabrikk OC korta opp til det nivået er det vel max 10% mer å hente. Så lite vits for annet enn benchmarks. På 9xx serien var det mer å hente på OC.

Lenke til kommentar

 

Kjekkt å ha et rom man kan sette alt man ikke synes noe om på. 

 

Det rommet kunne jeg tenke meg nøkkelen til...  :wee:

 

Hadde du bodd i trondheim hadde du fått. 

 

Får vi mange rare jobber nå? 

ALLE pcene har begynt å lagge, sånn det var for 1 år siden. 

PPD er generellt 100-300k ned pr pc. 

 

Tips til iper vi kan blokke må vi skaffe oss. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...