Gå til innhold

ANMELDELSE: Wolfenstein: The Old Blood


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får litt inntrykk av at både anmeldere og folk flest bedømmer dette spillet som en fullpris tittel, i steden for den super Awsome stand alone DLC'n det faktisk er.

 

Vi i Gamer vurderer ikke spill i forhold til hvor mye de koster, og jeg tror heller ikke det hadde gitt noe utslag i de fleste tilfeller.

 

Ei heller her. The Old Blood er masse god underholdning for pengene, men mangler (som nevnt) en del av det som gjorde The New Order så spennende og unikt. :)

Lenke til kommentar

Dere ga Wolfenstein New Order 6/10, Old blood 7/10 - også sier dere at den mangler noe av spenningen og det "unike" fra New Order? Skjønner det bare ikke..

 

Det kan (som så mye annet) forklares med at to forskjellige anmeldere skrev anmeldelsene og tok utgangspunkt i forskjellige ting. Espen likte tydeligvis The New Order bedre enn det Tobias gjorde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Dere ga Wolfenstein New Order 6/10, Old blood 7/10 - også sier dere at den mangler noe av spenningen og det "unike" fra New Order? Skjønner det bare ikke..

 

Det kan (som så mye annet) forklares med at to forskjellige anmeldere skrev anmeldelsene og tok utgangspunkt i forskjellige ting. Espen likte tydeligvis The New Order bedre enn det Tobias gjorde.

What he said.

Lenke til kommentar

Fra anmeldelsen:

 

 

Til det er nivåene i The Old Blood for lange, med for lite handling og altfor få samtaler til å bryte opp underveis.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor action-spill skal avbrytes på denne måten. Historien er vel noe av det som betyr minst i slike spill. Å stoppe moroa for å "utvikle historien" pleier da bare å komme i veien?

Lenke til kommentar

Fra anmeldelsen:

 

 

 

Til det er nivåene i The Old Blood for lange, med for lite handling og altfor få samtaler til å bryte opp underveis.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor action-spill skal avbrytes på denne måten. Historien er vel noe av det som betyr minst i slike spill. Å stoppe moroa for å "utvikle historien" pleier da bare å komme i veien?

 

Da er vi enige i å være uenige. Ett godt action spill, trenger ikke nødvendigvis en bra historie for å holde det oppe. Men en god historie vil alltid være med å løfte opplevelsen for min del. Jeg likte veldig godt historien i Wolfenstein the new order, synes stort sett spill uten historie blir veldig fort kjedelig.

 

PS. om det dukker opp rare linker i posten min, bare overse det, Irriterende browser highjack ute å går :(

Endret av GrinderX9
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...