Gå til innhold

Spill til kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil absolutt henge meg på de nye Sam & Max spillene. En del (alle?) spillene i sesong 2 har også et innebygd hint-system som gjør at du kan få hint fra Max om du vil det.

Ellers er Bone-spillene fra samme utvikler ikke så vanskelige. I alle fall ikke the great cowrace, som jeg har prøvd.

Secret Files: Tunguska har også et fint hint system, pluss at det har en "hotspot" knapp, som gjør at du kan se alle tingene du kan klikke på på skjermen. Ingen trang til pixelhunting med andre ord.

Broken Sword er en fantastisk spillserie, men kan være litt vanskelig. Broken Sword 3 er derimot ikke såååå vanskelig, og jeg likte det ekstremt bra, selv om noen er litt kritisk til det. Var også det Broken Sword spillet jeg startet med, og det er ikke noe problem å begynne med 3'eren.

Culpa Innata skal være ekstremt vanskelig (tror jeg), og ikke spesielt bra... så det bør du nok styre unna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kona liker foelgende spill:

Age of Empire 1

Warcraft 3 + TFT

Heroes of Might and Magic 3-5

Dungeon Siege 1 & 2

Sacred

Titan Quest

Neverwinter Nights 1 & 2

Monkey Island 1-3

Edit:

Var litt kjapp der. Er vel bare Monkey Island 1-3 som passer kriteriene dine.

Endret av Patton
Skrevet
Burde ikke Final Fantasy være noe? Der har jo også Menn like store muskler som damene har pupper? :D

imgFinal%20Fantasy%20XII1.jpg

Det finnes ingen menn i Final Fantasy.

Hm! Nei skal ikke si jeg har noe peiling på det men trudde jeg hadde sett konseptbilder med skikkelige karer men han (?) der var mer pusete enn det som godt er

Skrevet

Så har man Tidus, Wakka og Aaron eller hva det nå er han badass fyren heter fra FF X. Og ikke glem fyren med maskin gevær/kanon på armen i FF VII.

Men er vel litt off topic nå. Er dermed helt enig med at FF spill kunne vært no. Spesielt FF X, og FF X-2?

Skrevet
Genialt takk! Disse skal anskaffes øyeblikkelig.

Har også sett litt på Still Life og Culpa Innata. Dessuten tror jeg at jeg har Fahrenheit liggende. Bør vel kanskje være noe.

Jeg er ikke så dreven på denne sjangeren, men Still Life opplever jeg som ganske vanskelig. Eller, historien og gangen i spillet er forsåvidt grei, men det er et par puzzles inni der som irriterer livskiten av meg.

Ved et tilfelle skal spilleren bake kake. Du får en oppskrift, men navnene på ingrediensene er byttet ut med "love", "care" og alt mulig vås. Prøv å sette sammen ti ingredienser i riktig mengde når du ikke vet hva noe er! F.eks. "1 kopp kjærlighet", mener de mel? Melk? Sukker? Og det er flere oppgaver av denne typen. Lette å forstå, men håpløst å få til riktig.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Dama mi spiller i alle fall veldig mye Peggle og liker WoW, Sims og Tycoonspill (Transport, zoo og Rollercoaster)

I motsetning til andre, så ble hu ikke kvalm av å se at jeg spilte Portal, men ble litt forvirra og synes at 2D-versjonen var bedre :p

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet
Ikke Portal, iallefall, særlig ikke på en dårlig pc :p Kjæresten min fkk reisesyke med en gang xD

Haha, ditto her, hun sa hun ble kvalm av å se på når jeg spilte.

Dama mi spiller i alle fall veldig mye Peggle og liker WoW, Sims og Tycoonspill (Transport, zoo og Rollercoaster)

Ah yes, dama spilte peggle ihjel. Samme med Oasis fra samme folka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...