Gå til innhold

FSB hva blir overklokket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg låser pci og agp og stiller opp fsbl, er det bare prossesoren som blir overklokket eller blir rammen også overklokket?

vist den blir det hvor mye tåler ddr 256mb pc 2100 brikker?

 

Når AGP og PCI er låst så klokkes rammen og CPU ved FSB overklokking.

Det spørs litt hva rammen tåler. Tror du kan gjøre slik at rammen kjører bare 133Mhz. Har du kvalitets minne så tror jeg du kan nå 150 FSB. Bare prøvdeg frem.

Lenke til kommentar
Når jeg låser pci og agp og stiller opp fsbl, er det bare prossesoren som blir overklokket eller blir rammen også overklokket?

vist den blir det hvor mye tåler ddr 256mb pc 2100 brikker?

 

Når AGP og PCI er låst så klokkes rammen og CPU ved FSB overklokking.

Det spørs litt hva rammen tåler. Tror du kan gjøre slik at rammen kjører bare 133Mhz. Har du kvalitets minne så tror jeg du kan nå 150 FSB. Bare prøvdeg frem.

 

Oi! 150MHz! det må jeg si. Det er vel ikke uvanelig å kjøre FSB på på over 200 i dag på AMD CPUer. På Intel (533) presses de vel opp til 200 med veldig god kjøling. (Toms hardware feks.)

Lenke til kommentar
Oi! 150MHz! det må jeg si. Det er vel ikke uvanelig å kjøre FSB på på over 200 i dag på AMD CPUer. På Intel (533) presses de vel opp til 200 med veldig god kjøling. (Toms hardware feks.)

Lol.. Fjott.. Se hva slags ram han har igjen du får du smeller med leppa.

150Mhzx2=300Mhz. Og en dårlig/vanlig PC2100 klarer ikke dette som en selvfølge. Klart han kan komme lenger enn 150Mhz. Men da må han ha ny ram.

Lenke til kommentar
Oi! 150MHz! det må jeg si. Det er vel ikke uvanelig å kjøre FSB på på over 200 i dag på AMD CPUer. På Intel (533) presses de vel opp til 200 med veldig god kjøling. (Toms hardware feks.)

Lol.. Fjott.. Se hva slags ram han har igjen du får du smeller med leppa.

150Mhzx2=300Mhz. Og en dårlig/vanlig PC2100 klarer ikke dette som en selvfølge. Klart han kan komme lenger enn 150Mhz. Men da må han ha ny ram.

 

*fikk også lyst å flame jeg også* :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...