Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dverger på Karak Eight Peaks som er interessert i å spille noen timer fra rundt 2100 og utover i kveld? Send meg en PM eller kontakt meg ingame, nick er Apefisk. Er kun lvl 4 Engineer, så hadde jo vært tøft hvis vi ble en liten gruppe med dverger fra startområdet som kunne spille. Håper noen blir med!

Logger vel på rundt halv 9. Da er jeg ferdig på trening og klar for morro!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje ikke helt overaskende at en av de mest kjente karakterene i silmarrilion var tatt? :-)

gleder meg som en liten unge til spillet, venter med vilje til den 18, har forsåvidt CE EA, men vil ha en helt fresh opplevelse til torsdagen.

Skrevet

Hm, satt og lette rundt på warhammeronline.com etter hvilke klasser man kan spille. Fant ingenting i hverken FAQ's eller infosider. Bare masse lore-pjatt om Order og Chaos-rasene.

Skrevet (endret)
kanskje ikke helt overaskende at en av de mest kjente karakterene i silmarrilion var tatt? :-)

gleder meg som en liten unge til spillet, venter med vilje til den 18, har forsåvidt CE EA, men vil ha en helt fresh opplevelse til torsdagen.

Nja jeg var jo inne 10 min før de "ofesielt" åpnet:(

Endret av andrucks
Skrevet (endret)
ern ikke smukk ?

nei.

None flere med screen? jeg er jævlig stooka og ahr lyst til å spille!:D:D:D:D:D

Endret av haffi
Skrevet
ern ikke smukk ?

nei.

None flere med screen? jeg er jævlig stooka og ahr lyst til å spille!:D:D:D:D:D

Nei ?? :p

Okda, like fin som Linni Meister..

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Hvordan er verden i Warhammer? Åpent som WoW, eller instanced som AoC? Hvordan er størrelsen i forhold til World of Warcraft? :) Liker det åpent og fritt.

Endret av medlem-105082
Skrevet

Age of Conan var jo temmelig ekstremt, selv om det ble bedre etter du forlot Tortage, da hadde du jo greit store området før du måtte zone, men så var det bare det at etter level 50 måtte du jo kave fra den ene zonen til den andre hele tiden osv..

World of Warcraft zone jo kun til dungeons og PvP egentlig, og når du går fra et kontinent til et annet, Warhammer zoner vell kun når du går fra et tier til et annet, eller når du entrer senarioer? Ergo nesten like åpen som World of Warcraft, er hvert fall en åpen verden, ikke slik som Age of Conan.

Skrevet (endret)
Hvordan er verden i Warhammer? Åpent som WoW, eller instanced som AoC? Hvordan er størrelsen i forhold til World of Warcraft? :) Liker det åpent og fritt.

Warhammer er like åpent som WoW.

Likte du WoW vil du elske warhammer.

Warhammer er mørkere, dystrere og mer slemt.

Endret av Bulletus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...